امروزه استفاده از متریال‌ها و محصولات پیش ساخته در صنعت ساخت و ساز بسیار رواج پیدا کرده، چرا که مزیت‌های زیادی به همراه دارند. یکی از این متریال‌ها صفحات مسلح سیمانی هستند. همانطور که از نام آنها پیداست با استفاده از سیمان تولید می‌شوند، البته باید توجه داشت که این تنها ماده استفاده شده برای آنها نیست. 

این صفحات از پیش ساخته را می‌توان در ابعاد و ضخامت‌های متنوع ثبت سفارش کرد و برای فضاهای مختلف به کار برد. با ما همراه باشید چرا که راجع به این محصولات و خرید صفحات مسلح سیمانی توضیحات لازم را ارائه کرده‌ایم.

معرفی صفحات مسلح سیمانی

به صفحات از پیش ساخته‌ای که بسیار مستحکم هستند و برای ساخت آنها از سیمان پرتلند، سنگ دانه‌های سبک، آهک، پرلیت منبسط شده و... استفاده می‌شود صفحات مسلح سیمانی می‌گویند. برای اینکه حین نصب دچار آسیب نشوند و به خوبی در کنار هم قرار بگیرند دورتادور آنها را با استفاده از فایبر گلاس یا الیاف شیشه می‌پوشانند. این محصولات بسیار بادوام و محکم هستند به شکلی که در برابر رطوبت، حرارت، صوت، قارچ و کپک تغییری نمی‌کنند و به سالم می‌مانند. 

این محصولات را می‌توان در فضاهای مختلف مثل کف و بام، نمای ساختمان‌ها، دیوارهای داخلی و خارجی، استفاده به عنوان دیوار جداکننده و... استفاده کرد. به دلیل استفاده‌های متنوعی که دارند آنها را در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون تولید می‌کنند. به صفحات مسلح سیمانی آکواپنل نیز گفته می‌شود. 

خرید صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

صفحات مسلح سیمانی نیز مانند هر متریال و محصول دیگری که در کشور ما وجود دارد از ثبات قیمت برخوردار نیست، این موضوع به دلیل نوسان ارزی و تورم است. البته باید توجه داشت که عوامل دیگری همچون نوع، طرح، ابعاد، ضخامت، جنس و کیفیت نیز در این میان تاثیر خود را دارند. 

در صورتی که قصد خرید صفحات مسلح سیمانی را دارید بهتر است پیش از ثبت سفارش با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس بگیرید و راجع به هزینه‌ها سوال کنید. در صورت نیاز حتی می‌توانید مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

شماره‌های تماس جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت

02122739791

02126918047

02126918043

ویژگی‌های مثبت صفحات مسلح سیمانی

هر محصولی که برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد با در نظر گرفتن نیازها و استانداردهای موجود طراحی و تولید می‌شود. از همین رو می‌توان انتظار داشت که مزیت‌ها و ویژگی‌های مثبت زیادی به همراه دارند. از جمله این ویژگی‌ها برای صفحات مسلح سیمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وزن سبک
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در برابر رطوبت، حرارت و حتی صدا
  • قابل استفاده در فضاهای خارجی و داخلی
  • طراحی و تولید متنوع از لحاظ ابعادی و ضخامتی
  • طول عمر بالا

کلام آخر

صفحات مسلح سیمانی نوع جدیدی از سازه‌های از پیش ساخته هستند که در بخش‌های مختلف ساختمان سازی می‌توان از آنها استفاده کرد. این محصولات را با ترکیبی از سیمان، آهک، پرلیت منبسط شده و سنگ دانه‌های سبک در ابعاد و ضخامت‌های متنوع طراحی و تولید می‌کنند. لبه‌های آن را نیز با استفاده از الیاف شیشه می‌پوشانند. این محصولات در برابر رطوبت، حرارت، صدا، قارچ و کپک بسیار بادوام هستند. برای خرید صفحات مسلح سیمانی حتماً پیش از ثبت سفارش استعلام قیمت بگیرید.