همانطور که می‌دانید امروزه شرکت‌های زیادی در حوزه ساختمان سازی فعالیت دارند که هر یک با توجه به علاقه، تجربه و نیاز بازار، نسبت به طراحی و تولید یکسری محصولات اقدام می‌کنند. اما همه‌ی آنها در این راه موفق نمی‌شوند، زیرا روش کار هر یک با دیگری تفاوت دارد. یکی از شرکت‌های مهمی پیشرفته در صنعت ساختمان سازی، شرکت ای جی وی است؛ در این شرکت انواع مختلفی از سازه‌ها و متریال‌های ساختمانی را طراحی و تولید می‌کنند به همین دلیل روزبه روز به تعداد مشتریان رضایتمند آنها اضافه می‌شود. اگر می‌خواهید راجع به این شرکت و محصولاتی که تولید می‌کنند اطلاعات بیشتری داشته باشید پس ادامه‌ی مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

ای جی وی به چه معناست؟

نامی که برای یک شرکت نهادینه می‌شود قطعاً برگفته از یکسری ایده‌های خاص است؛ به بیان دیگر اینکه نامی که برای یک مجموعه انتخاب می‌شود باید متناسب و بامعنا باشد که این مسئله حاصل تفکر عمیق در این زمینه است. راجع به شرکت ای جی وی نیز این موضوع صدق می‌کند. در واقع ای جی وی یا AJV برگرفته شده از نام یوزپلنگ ایرانی است که آن را به اختصار به کار برده اند. 

چرا نام ای جی وی برای برند محصولات انتخاب شده است؟

ذهن کنجکاو انسان به گونه ای است که می‌خواهد راجع به همه چیز بداند و نسبت به هر آنچه که در اطراف می‌گذرد حس کنجکاوی دارد؛ اگر شما هم جز افرادی هستید که به کسب اطلاعات در هر زمینه ای علاقه دارد، پس احتمالاً زمانی که به نام AJV برخورد کرده اید، این سوال در ذهن شما نقش بسته که چرا این شرکت و محصولاتش را با این نام، نامگذاری کرده اند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که این برند از نام یوزپلنگ ایرانی گرفته شده است که موجودی آزاد و قدرتمند است که باعث زیبایی هر چه بیشتر طبیعت می‌شود. در واقع می‌توان گفت که ای جی وی میان محصولات خود و این حیوان وجه اشتراک دیده است به همین خاطر است که آن را به این نام، ناگذاری کرده است.

منظور از داشتن وجه اشتراک میان این شرکت و یوزپلنگ این است که تمامی متریال‌های تولید شده از ذهن‌ها خلاق و ایده پرداز شکل می‌گیرند به نحوی که شاید نمونه آن را در هیچ شرکت دیگری نتوان یافت (آزاد بودن)؛ محصولات شرکت ای جی وی از لحاظ دوام و طول عمر بالاترین دوام را دارند (قدرتمند بودن)؛ مورد بعدی که در نگاه اول می‌توان متوجه شد، زیبایی چشم نوازی است که هر یک از محصولات تولید شده در این کمپانی به همراه دارند (زیبایی داشتن). ویژگی جالب دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که تمامی متریال‌های تولید شده در این شرکت با محیط زیست سازگاری دارند؛ یعنی قابل بازیافت بوده و برای طبیعت هیچ ضرر و زیانی به همراه ندارند.

بنیانگذار ای جی وی چه کسی است؟

همیشه متفاوت بودن در یک عرصه زمانی به واقعیت تبدیل می‌شود که شخص توانایی‌های خاصی در حوزه خود داشته باشد؛ بنیانگذار شرکت ای جی وی نیز دقیقاً چنین ویژگی داشته است که توانسته این شرکت را در مدت زمان کوتاهی به قله‌های موفقیت برساند. آقای سید رضا حسینی که در سال 1357 متولد شد با توجه به علاقه خود به عرصه معماری وارد شد و در نهایت در سال 1387 توانست از دانشگاه تهران در رشته منظر معماری فارغ التحصیل شود. 

جالب است بدانید که این شخص در حال حاضر علاوه بر اینکه مدیریت هلدینگ ساختمانی پیگاز را به عهده دارند، در صنعت ساختمان سازی خشک با هفت برند مطرح دیگر فعالیت دارند؛ این یعنی توانایی ایشان در صنعت ساخت و ساز بسیار بالاست. متریال‌هایی که آقای حسینی نسبت به طراحی و تولید آنها اقدام می‌کند همگی از استانداردهای کمی و کیفی برخودار هستند؛ تلاش ایشان در این عرصه به گونه ای است که قصد دارند استفاده از متریال‌های سبک را در ساخت و ساز فرهنگ سازی کنند؛ با این کار بسیاری از مشکلات ساختمان‌ها قابل حل خواهد شد.

چرا برند ای جی وی زیر مجموعه هلدینگ ساختمانی پیگاژ است؟

محصولاتی که در کمپانی ای جی وی به تولید می‌رسند همگی در صنعت ساخت و ساز برای سبک سازی داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ منظور از سبک سازی داخلی در واقع سقف‌های سبک و دکوراتیو است که از ویژگی‌های مثبت زیادی برخوردار هستند. 

مجموعه هلدینگ ساختمانی پیگاژ نیز دقیقاً روی سبک سازی داخلی ساختمان که همان سقف کاذب و انواع آن است، کار می‌کند؛ به نحوی می‌توان گفت که هر دو در یک جهت و به صورت موازی در این عرصه فعالیت دارند؛ به همین دلیل است که برند ای جی وی نیز زیر مجموعه هلدینگ ساختمانی پیگاژ محسوب می‌شود.

برند ای جی وی چه محصولاتی را در عرصه ساخت و ساز تولید می‌کند؟

همانطور که گفتیم این برند در عرصه طراحی و تولید تمامی محصولات سقفی که برای سبک سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند، فعالیت دارند؛ از سری محصولات عرضه شده توسط آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تایل گچی(http://www.ajvgypsumtile.com/)

تایل گچی خود زیر مجموعه‌هایی دارد که عبارتند از:

  1. تایل گچی روکشدار
  2. تایل گچی ساده 
  3. تایل گچی حصیری
  4. تایل گچی تخم مرغی
  5. تایل گچی یاقوتی
  6. تایل گچی پانچدار گرد منظم و نامنظم
  7. تایل گچی پانچدار مربع

پانل گچی(https://www.ajvgypsumboard.com/)

پانل گچی خود زیر مجموعه‌هایی دارد که عبارتند از:

  1. پانل های گچی
  2. پانل گچی ساده یا RG ای جی وی
  3. پانل گچی مقاومت دربرابر درحریق یا FR ای جی وی
  4. پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت یا MR ای جی وی

تایل رنگی

سقف‌های کاذبی است که طرح‌های رنگی زیبایی دارند و به شکل سقف کاذب اجرا می‌شوند در واقع همان  آسمان مجازی هستند؛ در مجموعه ای جی وی چند طرح مختلف از آن طراحی شده است که شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. تایل آسمان مجازی طبیعت و آسمان
  2. تایل آسمان مجازی افق و خورشید
  3. تایل آسمان مجازی بازتاب خورشید
  4. تایل آسمان مجازی ابر و آسمان
  5. تایل آسمان مجازی غروب و خورشید
  6. تایل آسمان مجازی ابرو خورشید

تایل آلومینیومی(https://www.ajvalum.com/)

این نوع تایل‌ها از جنس آلومینیوم هستند و شامل دو طرح دیگر نیز می‌باشند:

  1. تایل گریلیوم آلومینیومی
  2. دامپا آلومینیومی

پنل آکوستیک

تایل آکوستیک یا عایق صدا نیز مانند سایر دسته بندی‌ها چند زیر مجموعه به شرح زیر دارد:

  1. تایل آکوستیک معدنی ضد حریق
  2. تایل آکوستیک آذرین
  3. تایل آکوستیک نانو فوم

تایل پی وی سی

از جمله تایل‌های پی وی سی که توسط شرکت ای جی وی طراحی و تولید می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تایل پی وی سی مات
  2. تایل پی وی سی طرح ستاره
  3. تایل پی وی سی براق
  4. تایل پی وی سی طرح لوزی
  5. تایل پی وی سی طرح بامبو
  6. تایل پی وی سی طرح حصیری

تایل دکوراتیو

تایل دکوراتیو که زیبایی آن زبان زد خاص و عام است شامل چند مدل مختلف می‌باشد:

  1. تایل لمسه
  2. تایل پازلینگ دکوراتیو
  3. تایل هندسی دکوراتیو
  4. تایل کرایو دکوراتیو
  5. تایل جامبو دکوراتیو
  6. تایل متال لایت دکوراتیو

سازه کلیک سقف کاذب ای جی وی(https://ajvcrossteeceiling.com/)

از گچبرگها و سازه‌ها برای اجرای سقف کناف استفاده می‌کنند؛ که از گچ تولید می‌شوند؛ هر یک از آنها کاربردهای خاص خود را دارند و در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

  1. سازه پنل گچی (تراز کننده کف و سقف) 50، 70 و 100 میلی متری 
  2. ستون پنل گچی (استاد) 50، 70 و 100 میلی متری
  3. پنل روکش دار گچی
  4. نوار درزگیر پنل روکش دار گچی
  5. ست کامل آویز رکابی یا نانیوس پنل گچی سقف کاذب
  6. سازه پنل روکش دار گچی (کلیپس، براکت، دبلیو، L25، U36، F47، HT90)
  7. سازه روکش دار گچی مقاوم در برابر حریق پالتی و طوبت پالتی
  8. سازه روکش دار گچی ساده پالتی
  9. پیچ کله شیپوری 2.5 سانتی متری
  10. میخ و چاشنی بتن و فولاد
  11. پانل گچی ضد حریق و ضد رطوبت 

  • دیوار پیش ساخته

این نوع دیوارها که معمولاً از جنس بتن هستند به صورت قالبی و در ابعاد استاندارد در کارخانه‌ها طراحی و تولید می‌شوند. در شرکت ای جی وی نیز با توجه به نیاز مشتری دیوار پیش ساخته به بازار عرضه می‌کنند.

  • خانه پیش ساخته

محصول بسیار منحصر به فرد دیگری نیز در کمپانی ای جی وی تولید می‌شود که آن را با نام خانه پیش ساخته می‌شناسند؛ در واقع هر قسمت از خانه‌های پیش ساخته را به طور جداگانه ای می‌سازند، سپس دیوارها، سقف، درها، و پنجره‌ها را به محل مورد نظر انتقال داده و پس از آن اقدام به مونتاژ آنها با هم می‌کنند. جالب است بدانید که برای طرح‌های متفاوتی از خانه پیش ساخته وجود دارد که به شرح زیر است:

  1. خانه پیش ساخته بتنی
  2. خانه پیش ساخته چوبی
  3. خانه پیش ساخته پانلی

توجه داشته باشید که این محصولات را با بالاترین کیفیت می‌سازند و روش ساخت همه‌ی آنها به یک صورت است (از لحاظ به کار بردن مواد اولیه درجه یک) و تنها تفاوتی که آنها با هم دارند، جنس آنهاست.

تایل گچی چیست؟

تایل گچی یکی پرکاربردترین نوع تایل‌های تولید شده در شرکت ای جی وی است که امروزه برای استفاده در سقف‌های کاذب به کار برده می‌شود؛ تایل گچی از ترکیب گچ و آب با درصدهای استاندارد تولید می‌شود که در برخی نوع‌های آن از یک لایه روکش نازک نیز استفاده می‌کنند تا مقاومت آن از هر نظر بیشتر شود.

تایل گچی بعد از اتمام زیرسازی اجرا می‌شود؛ بدین صورت که ابتدا نبشی‌ها و سپری‌ها متصل می‌شوند، سپس تایل‌های گچی بنابر نیاز و سلیقه مشتری مونتاژ می‌شوند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تایل گچی و کناف سقف کاذب هر دو یکی هستند، در حالی که چنین نیست و تفاوت‌های زیادی بین این دو محصول است؛ تایل گچی معمولاً در ابعاد استاندارد 60*60 و در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. اگر می‌خواهید راجع به تایل گچی اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید به آدرس تایل گچی ای جی وی در سایت مربوطه مراجعه کنید.

به کار بردن تایل گچی مزیت‌هایی به همراه دارد که به شرح زیر است:

  • وزن کمی دارد و حمل آن آسان است.
  • برخلاف اینکه از گچ تهیه شده است اما مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.
  • تا حد زیادی صدای محیط را به خود جذب می‌کند.
  • از طول عمر بالایی برخوردار است.
  • با توجه به مزیت‌های زیادی که دارد مقرون به صرفه است.
  • ظاهر محیط را جذاب و زیبا می‌کند.
  • در صورت خرابی سقف، می‌توان به راحتی نسبت به تعویض قسمت‌های آسیب دیده اقدام کرد بدون اینکه سایر بخش‌های سالم از بین بروند.
  • دسترسی به تاسیسات سقفی را راحت می‌کند.

معرفی پانل گچی 

پانل گچی محصول خاصی است که به صورت از پیش ساخته و آماده برای استفاده در ساختمان سازی به روش سبک سازی و برای سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد. پانل گچی که از گچ و آب ساخته می‌شود علاوه بر داشتن طرح‌های متفاوت رنگ‌های مختلفی نیز دارد؛ این موضوع باعث شده تا مشتری بتواند بدون دغدغه نسبت به خرید اقدام کند. جالب است بدانید پانل گچی نه تنها برای اجرای سقف بلکه برای اجرای دیوار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از کارایی‌هایی که این سازه دارد، این است که از آن برای برپایی غرفه‌ها و نمایشگاه‌هایی استفاده می‌شود که تنها در یک مدت کوتاه در محیطی معمولاً سر باز مورد نیاز هستند؛ اجرای آنها بدین صورت است که با استفاده از سازه تایل و نبشی اقدام به ساخت زیرسازی غرفه می‌کنند، سپس با استفاده از پانل گچی همراه با ملزومات دیگری مثل پیچ، گیره آویز و... اقدام به ساخت سقف و دیوار آن می‌کنند. مزیتی که این کار دارد این است که پس از اتمام تاریخ نمایشگاه می‌توان به راحتی و بدون اینکه هیچ یک از سازه‌ها آسیب ببینند، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کرد. اگر دوست دارید مدل‌های این سازه را ببینید به روی کلمه پانل گچی کلیک کنید تا مستقیماً وارد قسمت مربوطه شوید.

تایل آلومینیومی و کاربردهای آن

تایل آلومینیومی نوع دیگری از تایل‌های ساخته شده توسط شرکت ای جی وی است که در ابعاد 30*30، 60*60 و 60*120 طراحی و تولید می‌شود؛ برای ساخت آن از ورق‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند. برای اجرای این مدل سقف ابتدا زیرسازی آن صورت می‌گیرد، سپس تایل‌های آلومینیومی روی سازه‌ها متصل می‌شوند. این نوع تایل در چند طرح مختلف است که هر را با توجه به نیاز به کار می‌برند. از سری کاربردهایی که این سازه دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. به علت اینکه در برابر رطوبت و شست و شو مقاومت بالایی دارد برای محیط‌هایی که باید آنتی باکتریال باشند، بسیار مناسب است.

  • مناسب برای استفاده در سالن‌های ورزشی
  • قابل استفاده در استخرها
  • مناسب برای اجرای سقف سرویس‌های بهداشتی
  • مناسب برای محیط بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مطب‌ها
  • قابل اجرا برای دفاتر اداری و تجاری
  • گزینه ای مناسب برای استفاده در رستوران‌ها

از آنجایی که این سازه در انواع پانچ دار منظم، نامظم، پانچ دار مربعی، بدون پانچ و... وجود دارد توصیه می‌کنیم به بخش مربوط به آن در سایت ای جی وی بروید و بیشتر با مدل‌های این محصول آشنا شوید. برای ورود مستقیم به این بخش روی کلمه تایل آلومینیومی کلیک کنید.

مزیت‌های استفاده از پنل آکوستیک 

اگر دقت کرده باشید در محیط‌هایی مثل سینماها، سالن‌های تئاتر، استودیوهای ضبط صدا و در کل جاهایی که نسبت به کیفیت صدا حساس هستند از نوع خاصی از سازه استفاده می‌شود که با قرار گرفتن در محیط نه صدا پخش می‌شود و نه صدایی از بیرون به داخل ورود پیدا می‌کند؛ سازه ای که برای چنین مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد در واقع همان پنل آکوستیک است؛ ساختار پنل آکوستیک بدین صورت است که با جذب کردن صدا به خود و انتقال آن به پشت سازه، دیگر انعکاس صدا یا پخش آن به محیط‌های همجوار به وجود نمی‌آید. استفاده از این سازه مزیت‌های زیادی به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با به کار بردن آن دیگر صدا پخش نمی‌شود.
  • صدایی که در محیطی عایق شده از پنل آکوستیک ضبط شود بدون نویز است.
  • صدای ضبط شده در محیطی با پوشش آکوستیک، هیچگونه انعکاسی نداشته و کیفیت بالاتری نیز دارد.
  • با استفاده از پنل آکوستیک در ساختمان‌های شلوغ، آرامش را به محیط مدنظر دعوت کنید.
  • برای افرادی که به نواختن ساز یا تمرین آواز مشغول هستند نیز کارایی دارد چرا که صدای تمرین آنها دیگران را مورد اذیت و آزار قرار نمی‌دهد.

جالب است بدانید که از پانل آکوستیک علاوه بر اجرای سقف می‌توان برای اجرای دیوار نیز استفاده کرد. با اینکار محیطی کاملاً امن و مطمئن برای ضبط صدا ساخته می‌شود. رنگبندی و طرح‌های این سازه را می‌توانید در بخش پنل آکوستیک در سایت ای جی وی ببینید.

سازه کلیک سقف کاذب ای جی وی چیست؟

این محصول از جمله سازه‌هایی است که به شدت پرفروش است چرا که تقریباً برای ساخت هر سقف کاذبی به آن نیاز است. سازه کلیک سقف کاذب ای جی وی که آن را با نام سپری نیز می‌شناسند. برای ساخت این محصول از ترکیب مواد اولیه ای مثل فیبر، چوب، سیمان و... استفاده می‌کنند.البته نوع دیگری نیز وجود دارد که از ورق گالوانیزه تهیه شده است. به طور کلی تمامی آنها به گونه ای طراحی و تولید می‌شوند که بالاترین میزان مقاومت را داشته باشند. سپری‌ها را در ابعاد، ظاهر و ضخامت‌های متفاوت می‌سازند چرا که هر یک را برای بخش خاصی به کار می‌برند. 

به طور مثال یکی از سپری که به سپری T بار معروف است و شکلی دقیقاً شبیه به T دارد به منظور متصل کردن و کنار هم قرار دادن تایل‌ها به کار برده می‌شود. سازه کلیک که برای زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌توان در انواع مختلف به کار برد؛ به زبان ساده‌تر اینکه در بخش‌هایی از سقف که بار کمتری دارد از سپری‌های نازک‌تر و در قسمت‌هایی که بار بیشتری روی سقف است باید از سپری‌های ضخیم‌تر استفاده کرد.

دیوار پیش ساخته شده ای جی وی

امروزه برخلاف گذشته همه چیز به سمت کارهای نیمه آماده و نیمه ساخته شده پیش می‌رود، این موضوع حتی برای خانه‌ها نیز صدق می‌کند به شکلی که در شرکت ای جی وی دیوار از پیش ساخته شده نیز طراحی و تولید می‌شود؛ این دیوارها اندازه‌هایی استاندارد دارند و در جنس‌های متنوع نیز تولید می‌شوند. از سری دیوار پیش ساخته شده ای جی وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دیوار گچی 

در محیط‌هایی که نیاز به جداسازی دارد بهترین گزینه استفاده از دیوار گچی است؛ برای ساخت آن گچ، آب و الیاف با وزن کم را با هم مخلوط می‌کنند. دیوار گچی که در نوع توپر، سوراخ دار، ضد آب و مسلح وجود دارد، جزو دیوارهای باربر محسوب نمی‌شود و تنها به منظور جداسازی اجرا می‌شود.

  • دیوار بتنی

دیوارهای بتنی معمولاً در بسیاری از محیط‌ها استفاده می‌شود چرا که ساختار بسیار محکمی دارد. برای ساخت دیوار بتنی از مخلوط آب، سیمان، سنگریزه و میلگرد استفاده می‌کنند. از سری محیط‌هایی که دیوار بتنی کاربرد دارد می‌توان به محوطه متروها و اتوبوسرانی ها اشاره کرد.

  • دیوار چوبی 

امروزه استفاده از هر دکوری که از چوب ساخته شده است بسیار به چشم می‌خورد، جالب است بدانی حتی این محصول نیز در شرکت ای جی وی تولید می‌شود که اتفاقاً تقاضای بسیار زیادی هم دارد. برای ساخت این سازه از چوب همراه با چسب چوب استفاده می‌کنند.

  • دیوار یونولیتی

و در آخر نوبت به دیوار یونولیتی می‌رسد که برای ساخت آن شبکه‌های فلزی همراه با فوم پلی استایرن و یونولیت را به نسبت‌های استاندارد به کار می‌برند. اگر قصد دارید در محیطی مثل سرویس بهداشتی که رطوبت آن زیاد است، از دیوار یونولیتی استفاده کنید، باید گالوانیزه را همراه با شبکه فلزی به کار ببرند. لازم به ذکر است که این سازه هم در برابر رطوبت و هم قارچ مقاومت بسیار بالایی دارد.

خدمات ای جی وی 

خدمات شرکت ای جی وی در زمینه دکوراسیون آماده داخلی به گونه ای است که با یکبار خرید از آن، دیگر به سراغ فروشنده‌های دیگر نمی‌روید. در این شرکت هر آنچه که تصور کنید پیدا می‌شود زیرا یک تیم طراحی قوی در این میان نقش دارند، از آن گذشته مهندسین ناظر در این مجموعه نیز باعث پیشرفت کیفی تمامی کارها شده اند. از سری خدمات ای جی وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تولید ملزومات برای نصب تایل گچی

تایل‌های گچی خود به تنهایی قابل استفاده نیستند و برای به کار بردن آن‌ها باید از یکسری ملزومات دیگر نیز استفاده کرد که عبارتند از:

  1. سازه کلیک تایل 60*60 در رنگ‌های سفید، طلایی، مشکی
  2. سازه کلیک تایل 60*60 استیل
  3. سازه زیر سازی اچ تی 90
  4. آویز مفتول 4 میلی متر
  5. فنر استیل آویز مفتول
  6. میخ و چاشنی بتن – فولاد
  7. پیچ کله شیپوری 2.5 سانتی متری
  8. پیچ کله شیپوری 3.5 سانتی متری
  • تولید متعلقات سازه آلومینیومی

ملزومات یا متعلقات مورد استفاده همراه با تایل‌های آلومینیومی به شرح زیر می‌باشند:

  1. فنر استیل آویز مفتول
  2. پیچ کله شیپوری 2.5 سانتی متری
  3.  میخ و چاشنی بتن - فولاد
  • تولید انواع تایل پازلینگ دکوراتیو سقف کاذب

شرکت ای جی وی حتی محصولاتی که از لحاظ ظاهری برای یک فضای خاص مناسب هستند را نیز طراحی می‌کند؛ یکی از این سازه‌ها، تایل پازلینگ است که بیشتر برای مکان‌هایی مثل کافه، رستوران و شرکت‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین تقاضا برای خرید رنگ‌های سفید، مشکی، گردویی و فندوقی است.

  • تولید انواع لوورهای سقف کاذب

منظور از لوورهای سقف کاذب در واقع روش طراحی است که برای آن به کار برده می‌شود؛ در این روش تخته‌ها را که از جنس چوب یا فلز هستند در کنار هم قرار می‌دهند به شکلی که شبیه به بارکد می‌شود. توجه داشته باشید از این سازه برای پوشش سطحی سقف به صورت موازی در کنار هم قرار داده می‌شوند. در برند ای جی وی چهار رنگ پرطرفدار سفید، مشکی، گردویی و فندوقی موجود می‌باشد.

  • تولید انواع تایل هندسی دکوراتیو سقف کاذب

این نوع تایل‌ها در هر نوع شکل هندسی مثل مربع، مثلث، پنج ضلعی و... وجود دارد و ابعاد آن‌ها عموماً در قالب 120*120 سانتی متری تولید می‌شود درست مثل چند مدل قبلی، در این مدل هم رنگ‌هایی مثل گردویی، فندوقی، سفید و مشکی بیشترین تقاضا را دارند چرا که در دسته‌ی رنگ‌های شیک قرار دارند و هر چیزی را به راحتی می‌توان با آن‌ها ست کرد.

  • تولید انواع تایل کرایو سقف کاذب

اگر به دنبال ساختن یک محیط با دکوراسیون کاملاً مدرن و شیک هستید به شما توصیه می‌کنیم از تایل کرایو استفاده کنید چرا که انتظارات شما را در این زمینه برآورده می‌کند. ظاهر آن بدین گونه است که تایل‌ها به شکل خاصی و به کمک سازه‌های دیگر به سقف آویزان شده و در هوا معلق می‌ماند. 

  • تولید انواع تایل جامبو دکوراتیو سقف کاذب

استفاده از تایل جامبو هیچ محدودیتی نداشته و می‌توان آن را در هر محیطی مثل دفتر کار، مراکز آموزشی، مراکز اداری و تجاری و... به کار برد.

  • تولید انواع تایل متال لایت سقف کاذب

وزن بسیار سبک آن همراه با ظاهر جذابی که دارد باعث شده تا مشتریان خاص خود را داشته باشد و همیشه در کنار پروفروش ترین های جدول محصولات ای جی وی قرار بگیرد. تایل متال لایت هم جزو آن دسته از تایلهاست که طرح‌های متنوعی دارد و در ابعاد 60*60 تولید می‌شود.

  • فروش کناف سقف کاذب

طراحی و تولید سقف کناف از دیگر خدمات موجود در شرکت ای جی وی است؛ که در برابر رطوبت، حرارت و حتی صدا مقاومت خوبی دارد. وجود برخی مزیت‌ها مثل پوشش دادن تاسیسات سقفی باعث شده تا محبوبیت خاصی پیدا کند.

  • فروش دیوار کاذب کناف

دیوارهای کناف کاذبی که در شرکت ای جی وی تولید می‌شوند دقیقاً ویژگی‌هایی شبیه به سقف کناف کاذب دارند؛ تنها تفاوت آنها با هم در این است که این دو به شکل متفاوتی از هم اجرا می‌شوند اما در نهایت هر دو به یک اندازه طراحی زیبایی دارند.

  • تولید انواع دیوار از پیش ساخته شده
  • تولید انواع خانه از پیش ساخته شده
  • تولید انواع پنل‌های دکوراتیو
  • تولید انواع پانل آکوستیک
  • تولید انواع تایل پی وی سی
  • تولید انواع تایل دکوراتیو
  • تولید انواع تایل لمسه 
  • تولید انواع تایل گچی
  • تولید انواع تایل آلومینیومی

از توضیح چند موردی که در آخر گفته شده است خودداری کردیم چرا که در قسمت‌های قبلی مقاله راجع به هر یک از آن به خوبی شرح داده ایم؛ خواندن دوباره آنها خارج از حوصله مخاطب است.

لازم به ذکر است که خدمات ای جی وی به همین جا ختم نمی‌شود و خدمات دیگری نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد که به شرح زیر است:

  • مشاوره به صورت رایگان
  • بازدید از محیط مدنظر برای مشخص کردن سازه‌های مورد نیاز
  • انجام طراحی برای مشتری با توجه به نیاز و سلیقه او
  • اجرا و راه اندازی سازه مورد نظر
  • و در نهایت برخورداری از خدمات پس از فروش

سایت جامع محصولات ای جی وی

شرکت ای جی وی مانند هر شرکت دیگری برای معرفی هر چه بهتر محصولات خود و جلب رضایت مشتریان اقدام به ایجاد یک صفحه وب شده است، در سایت جامع محصولات به طور کامل نمایش داده می‌شوند و راجع به هر یک از آنها، مفصل توضیح داده شده است.

اگر می‌خواهید محصولی را در رابطه با دکوراسیون داخلی خریداری کنید توصیه می‌کنیم به وب سایت شرکت ای جی وی مراجعه کنید؛ آنها برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان قیمت اکثر کارهای خود را درج کرده اند و هر گاه که نوسان بازار روی قیمت‌ها تاثیر بگذارد نسبت به تغییر آنها اقدام می‌کنند؛ در واقع با این کار مشتریان دیگر نگران قیمت نهایی در فاکتور نخواهند بود چرا که تمامی قیمت‌ها بروز هستند. ویژگی مثبت دیگری که سایت جامع به همراه دارد این است برای تمامی محصولات عکس قرار داده شده است تا مشتریان با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید کنند.

واحد تحقیقات و توسعه ای جی وی

همانطور که در بخش‌های قبلی راجع به آن صحبت کردیم، شرکت ای جی وی زیر مجموعه برند هلدینگ ساختمانی پیگاژ است که آقای حسینی آن را مدیریت می‌کند. تمامی محصولات شرکت ای جی وی و هلدینگ ساختمانی پیگاژ در زمینه اجرای سقف یا دیوار کاذب است به نحوی به یک صورت ساخته و پرداخته می‌شوند.

علت موفقیت هر دو شرکت این است که یک واحد تحقیقات وتوسعه ای بسیار قوی دارند که در اولین گام نیازهای بازار را شناسایی می‌کند؛ سپس نسبت به طراحی و تولید آنها با بهترین مواد اولین اقدام می‌کند.

قیمت محصولات برند ای جی وی به چه صورت است؟

اگر تا به این قسمت از مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید حالا دیگر می‌دانید که شرکت ای جی وی، از لحاظ طراحی و تولید یک شرکت معمولی نیست به شکلی که برخی از محصولات آن حتی در شرکت‌های مشابه نیز یافت نمی‌شود؛ وجود چنین ویژگی‌های مثبتی بدون شک این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند که حتماً هزینه ای که بابت این محصولات از مشتریان دریافت می‌شود بسیار بالاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که اصلاً چنین چیزی نیست. درست است که تمامی سازه‌ها بالاترین کیفیت را دارند و باید برای هر یک بهای زیادی پرداخت کرد.

 اما شرکت ای جی وی خود را در قبال رضایت مردم مسئول می‌داند در نتیجه نه تنها قیمت زیادی برای هر محصول تعیین نکرده است بلکه چون خود ای کمپانی تولیدکننده است، تمامی سازه‌ها را با نازل‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. در صورتی که می‌خواهید از قمیت هر یک از محصولات به صورت بروز شده اطلاع داشته باشید، می‌توانید روی لینک تماس با ما کلیک کرده و قیمت هر یک را بپرسید؛ از آن گذشته هر سوالی که در رابطه با دکوراسیون داخلی سقف کاذب یا دیوار کاذب داشته باشید، می‌توانید مطرح کنید تا کارشناسان ما در این مجموعه به خوبی به شما پاسخ دهند.

کلام آخر

شرکت ای جی وی از جمله شرکت‌های ساختمانی به شمار می‌آید زیرا در تولید انواع سقف‌های مخصوص سبک سازی، دیوار کناف و هر آنچه که برای اجرای دکوراسیون داخلی نیاز است، در این شرکت تولید می‌شود. تنوع بالای محصولات، کیفیت متناسب با استانداردها، طراحی‌های زیبا در کنار قیمت منصفانه باعث شده تا این کمپانی روز به روز بیشتر به چشم مخاطبان خوش بیاید. 

از سری محصولاتی که در این شرکت تولید می‌شود می‌توان به انواع تایل، ملزومات تایل، دیوار از پیش ساخته شده، خانه از پیش ساخته شده، سپری یا سازه کلیک و... اشاره کرد. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم. هدف ما از ارائه مطالب فوق آشنایی هر چه بیشتر شما درباره ای جی وی بود. امیدواریم که مفید بوده باشد.