بتن همیشه جزو مهم‌ترین مواد و متریالی است که در ساختمان سازی استفاده می‌شود. امروزه استفاده از این ماده دیگر تنها به صورت بتن خیس نیست بلکه محصولی جدیدی تولید کرده‌اند که به آکواپنل یا صفحات مسلح سیمانی معروف است. این صفحات به صورت از پیش ساخته هستند که در بسیاری از بخش‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه بیشتر راجع به اینکه صفحات سیمانی آکواپنل چیست صحبت کرده‌ایم.

معرفی کامل صفحات سیمانی آکواپنل

آکواپنل یا صفحات مسلح سیمانی نوعی متریال جدید در عرصه ساخت و ساز به حساب می‌آیند. این محصولات که با مخلوط استانداردی از مواد اولیه‌ای همچون سیمان پرتلند، آهک، سنگ دانه‌های سبک، پرلیت منبسط شده و... تولید می‌شود ابعاد و ضخامت‌های متنوعی دارند. 

صفحات سیمانی آکواپنل به دلیل ساختاری که دارند می‌توانند به خوبی در برابر رطوبت، حرارت، صدا، فشار بار، ضربه و... مقاومت داشته باشند از همین رو برای بسیاری از فضاها قابل استفاده هستند. برای اینکه آنها حین نصب به خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند یا اینکه در حین نصب آسیب نبینند دور تا دور صفحات را با استفاده از الیاف شیشه‌ای می‌پوشانند. 

انواع صفحات سیمانی آکواپنل ای جی وی

در شرکت ای جی وی برای اینکه مشتریان خریدی راحت و با توجه به نیاز خود داشته باشند صفحات سیمانی آکواپنلها را در انواع مختلف تولید کرده‌اند که به شرح زیر هستند.

  1. صفحه 10 میل مسلح سیمانی ای پلاس با طرح چوب
  2. صفحه 30 میل مسلح سیمانی ای پلاس
  3. صفحه 18 میل مسلح سیمانی ای پلاس
  4. صفحه 12 میل مسلح سیمانی ای پلاس
  5. صفحه 10 میل مسلح سیمانی ای پلاس

تنها اولین نوع از این صفحات با سایر انواع آن تفاوت دارد. صفحه مسلح سیمانی 10 میل با طرح چوب به گونه‌ای ساخته شده است که از آن می‌توان برای بازسازی نمای فرسوده ساختمان نیز استفاده کرد. سایر موارد همگی به یک صورت طراحی و تولید شده‌اند و تنها تفاوتی که دارند از لحاظ میزان ضخامت است.

خرید و مشاوره صفحات سیمانی آکواپنل

قیمت خرید و مشاوره صفحات سیمانی آکواپنل

یکی از سوالات پرتکراری که تمامی مشتریان راجع به آکواپنل دارند این است که قیمت آن چقدر است؟ در پاسخ به این سوال نمی‌توان رقم دقیقی عنوان کرد چرا که عوامل زیادی از جمله نوسان ارزی، نوع آکواپنل، میزان ضخامت، ابعاد، کیفیت، جنس و... در میان تاثیر مستقیم دارند. بهترین راه برای اطلاع از قیمت‌ها تماس با واحد فروش ای جی وی و استعلام قیمت است. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره به شما خواهند بود.

شماره‌های تماس جهت برقراری ارتباط با واحد فروش

02122739791

02126918047

02126918043

کلام آخر

در پاسخ به این سوال که صفحات سیمانی آکواپنل چیست باید بگوئیم که صفحات مسلح سیمانی نوعی محصول پرکاربرد هستند که برای بخش‌های متفاوتی از ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این متریال‌ها بسیار بادوام و مستحکم ساخته شده‌اند به شکلی که حتی در برابر رطوبت، حرارت، ضربه، صدا و... نیز از خود مقاومت نشان می‌دهند. 

در شرکت ای جی وی انواع متفاوتی از آنها را با ضخامت‌های 10، 12، 18 و 30 میل طراحی و تولید می‌کنند. برای تولید آنها مواد اولیه‌ای همچون سیمان، پرلیت منبسط شده، سنگ دانه‌های ریز، آهک و... را با هم ترکیب می‌کنند.