یکی از موضوعات مهمی که امروزه در ساختمان سازی مورد بررسی قرار می‌گیرد و به آن بسیار اهمیت داده می‌شود این است که دمای محیط را حفظ کرده و از ورود سرما یا گرما به آن جلوگیری کرد. برای اینکار متریال‌ها و محصولات مختلفی وجود دارد که در بخش‌های مختلف به کار برده می‌شوند. استفاده از عایق سرما و گرما باعث ذخیره و صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید عایق سرما و گرما ای پلاس چیست؟ پس مطالعه ادامه این مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

منظور از عایق سرما و گرما ای پلاس چیست؟

نانو پلیمرها موادی هستند که امروزه به عنوان عایق سرما و گرما به کار برده می‌شوند. این نوع از محصولات از ذرات پلیمری بسیار ریز (نانومتری) تشکیل شده‌اند که در هر محیطی مورد استفاده قرار بگیرند علاوه بر اینکه در برابر سرما و گرما مانند یک عایق عمل می‌کنند بلکه از نفوذ رطوبت نیز جلوگیری می‌کنند. نانو پلیمرها با جدیدترین فناوری تولید می‌شوند از همین رو حتی می‌توانند جایگزین مناسبی برای ایزوگام نیز باشند.

انواع عایق سرما و گرما ای پلاس

شرکت ای جی وی انواع مختلفی از عایق‌های سرما و گرما را تولید و به مشتریان عرضه کرده است که انواع آنها به شرح زیر هستند.

  • عایق نانو پلیمری 1 کیلویی ای پلاس
  • عایق نانو پلیمری 5 کیلویی ای پلاس
  • عایق نانو پلیمری 11 کیلویی ای پلاس

این محصولات از لحاظ مواد اولیه به کار برده شده و میزان کیفیت در یک سطح قرار دارند، تنها تفاوتی که دارند وزن آنهاست. در واقع تنوع در تولید این نوع محصول به مشتری کمک می‌کند تا متناسب با نیاز خود خرید کند.

مزیت استفاده از عایق سرما و گرما ای جی وی

مزیت استفاده از عایق سرما و گرما ای جی وی

هر محصولی که در صنعت ساخت و ساز مورد استقبال قرار می‌گیرد بدون شک مزیت‌هایی به همراه دارد، این موضوع در خصوص عایق سرما و گرما یا نانو پلیمر نیز صدق می‌کند. از سری مزیت‌هایی که این محصولات به همراه دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در برابر ضربه و ساییدگی مقاومت بالایی دارند.
  • در برابر سرما و گرما از خود مقاومت نشان می‌دهند.
  • با قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی از بین نمی‌روند.
  • وزن کمی دارند.
  • عایق بسیار خوبی در برابر رطوبت هستند.

قیمت خرید و مشاوره 

برای اطلاع از قیمت دقیق عایق سرما و گرما ای جی وی توصیه می‌شود با بخش فروش تماس گرفته و استعلام قیمت بگیرید چرا که نوسان ارزی باعث نوسان قیمت می‌شود. در صورت نیاز حتی می‌توانید از کارشناسان مشاوره دریافت کنید.

شماره‌های تماس جهت ارتباط با واحد فروش ای جی وی

02126918043

02126918047

02122739791

کلام آخر

در پاسخ به این سوال که عایق سرما و گرما ای پلاس چیست؟ باید گفت که نانو پلیمر یا عایق سرما و گرما محصولی است که از ذرات بسیار ریز و نانو متری تشکیل شده‌اند. این محصول که در انواع مختلف 1، 5 و 11 کیلویی تولید می‌شود علاوه بر اینکه در برابر سرما و گرما مانند یک عایق عمل می‌کند حتی می‌تواند در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و حتی ضربه نیز مقاوم باشد.