استفاده از مصالح ساختمانی جدید صفحات مسلح سیمانی ای پلاس و سمنت برد ای پلاس و روش‌های جدید در ساخت ساختمان مانند سازه‌های از پیش ساخته شده  امروز جایگزین روش‌های سنتی شده‌اند. زیرا سازه‌های جدید سبک‌تر هستند و در برابر عوامل مخرب مانند رطوبت، آتش‌سوزی و زلزله مقاوم‌تر هستند. 

اما در باور عموم قیمت این سازه‌ها گرانتر است و صرفه اقتصادی ندارد. در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی در مورد قیمت خرید سازه ال اس اف 1403 صحبت کنیم. پس با ای جی وی همراه باشید.

ال اس اف چیست؟

یکی از انواع سازه‌های پیش‌ساخته‌، سازه ال اس اف است.  این سازه پس از تولید در کارگاه به محل نصب منتقل می‌شوند. اجزای LFS شامل لایه‌های عایق حرارتی و صوتی، ورق‌های فولادی نورد سرد و صفحات تخته گچی به جای پوشش داخلی هستند. ال اس اف از فولاد سبک و مقاطع فولادی جدار نازک ساخته شده و دارای ورق‌های گالوانیزه با مقاومت بالا در برابر خوردگی هستند. 

ورق‌های فولادی با روش تولید رولی به پروفیل‌های سبک تبدیل می‌شوند و به عنوان چهارچوب و اسکلت اصلی ساختمان به کار می‌روند. برای کاهش وزن سازه از پروفیل‌های نورد سرد استفاده می‌شود. این پروفیل‌ها با موادی مانند سنگ یا پی‌وی‌سی پوشش داده می‌شوند. سازه‌های LSF در انواع ساختمان‌های مسکونی، اداری، هتل‌ها و رستوران‌ها کاربرد دارند و به افزایش پایداری ساختمان‌ها کمک می‌کنند.

قیمت خرید سازه ال اس اف 1403

 چه عواملی بر قیمت خرید سازه ال اس اف 1403

عوامل متعددی مانند طراحی، اندازه، تعداد طبقات، مصالح استفاده‌شده، محل نصب، دستمزد کارکنان، اجاره‌ها در طول انجام کار، بیمه کارگران و عوارض بر قیمت خرید سازه ال‌اس‌اف ۱۴۰۳ تأثیر می‌گذارند، اما با این وجود، برای انجام صحیح یک پروژه مهندسی بر اساس آیین‌نامه‌های بتن و فولاد و تکنیک‌های اجرایی، معمولاً هزینه ساخت اسکلت‌های بتنی یا فولادی در شرایط مشابه، اگر حدود ۱۰ درصد بیشتر نباشد.

چرا قیمت خرید سازه ال اس اف 1403کمتر از ساختمان سنتی است؟

در جدول زیر، مقایسه‌ای بین انواع سازه‌ها برای ساخت یک ساختمان ۳ یا ۵ طبقه با زیربنای ۱۰۰ متر مربع آورده شده است. این مقایسه شامل مصرف کل سیمان و فولاد و مدت زمان اجرای سازه‌ها می‌باشد.

نوع سازه
مصرف کل سیمان (تن)
مصرف کل فولاد
(تن)
مدت زمان اجرا
اسکلت بتنی (قاب   ساده، سقف تیرچه بلوک)
5/20
4
بلند (حدود 5 برابر LSF)
اسکلت فلزی (سازه مفصلی، سقف   کامپوزیت
5/11
8/5
متوسط
ساختمان فلزی یکپارچه سبک (LSF)
2/5
8/2
کوتاه

این جدول به طور خلاصه نشان می‌دهد که سازه‌های LSF به دلیل مصرف کمتر مواد و زمان اجرای کوتاه‌تر، مقرون به صرفه‌تر هستند.

سازه LFS را از کجا بخریم؟

هرچه کیفیت متریال و اتصالات بالاتر باشد به تبع قیمت آن نیز بیشتر است. اما با کوتاه کردن دست واسطه و خرید از تولید کننده اصلی می‌توانید یک خرید اقتصادی و در عین حال با کیفیت داشته باشید. پیشنهاد ما به شما ای پلاس است. هلدینگ ای جی وی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات متریال سبک آکوا پنل ای پلاس، نمای خشک ای پلاس  و سیستم ساخت و ساز خشک ای پلاس است. 

برای خرید از مجموعه ما کافیست با تلفن واحد فروش ای جی وی

02191693121

02126918043

02126918047

تماس حاصل کنید.