آکواپنل از جمله متریال‌هایی است که به صورت پیش ساخته آن را تولید می‌کنند و در بخش‌های مختلفی از ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌دهند. این محصول را می‌توان در انواع مختلفی یافت که هر یک از لحاظ ظاهری، وزن، ضخامت و... ممکن است ویژگی‌های خاص خود را داشته باشند. 

آکواپنل‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای بتن استفاده شده در بسیاری از بخش‌ها هستند چرا که هم از استحکام کافی برخوردارند و هم اینکه مزیت‌های بیشتری نسبت به بتن خیس دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول و قیمت فروش آکواپنل مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.

تعریف آکواپنل و انواع آن

آکواپنل، صفحه مسلح سیمانی یا آکواپلاس نوع جدیدی از محصولات از پیش ساخته هستند که برای ساخت آنها سیمان پرتلند، سنگ دانه‌های سبک، آهک، پرلیت منبسط شده و... را با هم ترکیب و قالب بندی می‌کنند. این محصولات که در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شوند بسیار مستحکم و بادوام هستند به شکلی که اگر در معرض آب، آتش سوزی، قارچ و کپک قرار بگیرند از بین نمی‌روند. 

آکواپنل‌ها را می‌توان برای بخش‌های مختلفی از جمله بام، کف، دیوار تونل‌ها، بازسازی نمای ساختمان‌ها، استفاده به عنوان دیوار جداکننده، پوشش دیوارهای خارجی و داخلی به کار برد. از جمله آکواپنلهای ای پلاس می‌توان به موارد فوق اشاره کرد:

  1. صفحه 10 میل مسلح سیمانی ای پلاس با طرح چوب
  2. صفحه 30 میل مسلح سیمانی ای پلاس
  3. صفحه 18 میل مسلح سیمانی ای پلاس
  4. صفحه 12 میل مسلح سیمانی ای پلاس
  5. صفحه 10 میل مسلح سیمانی ای پلاس

مزیت‌های استفاده از آکواپنل

مزیت‌های استفاده از آکواپنل

هر محصولی که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد حتماً مزیت‌هایی به همراه دارد، این موضوع راجع به آکواپنل ای جی وی نیز صدق می‌کند. از سری مزیت‌هایی که می‌توان برای این محصول عنوان کرد به شرح زیر است.

  • وزن سبکی دارد.
  • به راحتی نصب می‌شود و سرعت اجرای کار را بالا می‌برد.
  • از قابلیت انعطاف پذیری نسبتاً خوبی برخوردار است.
  • در برابر رطوبت، حرارت، قارچ و کپک مقاومت بالایی دارد.

قیمت فروش آکواپنل چقدر است؟

در پاسخ به این سوال که قیمت فروش آکواپنل چقدر است نمی‌توان به صورت دقیق این موضوع را عنوان کرد چرا که نوسان ارزی و تورم باعث متغیر بودن قیمت هستند. البته در این باره عوامل دیگری نیز تاثیر مستقیم روی قیمت‌ها دارند که از جمله آنها می‌توان به نوع آکواپنل، ابعاد، ضخامت، کیفیت، جنس و... اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت روز هر یک از محصولات آکواپنل توصیه می‌شود با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس بگیرید و استعلام قیمت کنید. در صورتی که در رابطه با آکواپنل‌ها ابهام یا سوالی دارید می‌توانید از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنید.

تلفن‌های تماس جهت ارتباط با کارشناسان ای جی وی

02122739791

02126918047

02126918043

کلام آخر

آکواپنل نوعی صفحه سیمانی از پیش ساخته است که با استفاده از سیمان، آهک، سنگ دانه‌های سبک و پرلیت منبسط شده تولید می‌شود. به این محصول صفحه مسلح سیمانی نیز گفته می‌شود. این متریال ساختمانی که در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالای دارد را می‌توان در بخش‌های مختلفی چه در داخل و چه خارج از ساختمان به کار برد. برای اطلاع از قیمت فروش آکواپنل با واحد فروش شرکت ای جی وی تماس بگیرید.