اگر به مراحل ساختمان سازی دقت کرده باشید می‌بینید که بتن بیشترین چیزی است که در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بتن برای خشک شدن به زمان زیادی نیاز دارد از همین رو مهندسان محصولی بتنی را طراحی کرده‌اند که از پیش ساخته است و نیازی به صرف زمان برای خشک شدن ندارد. این محصول با نام آکواپلاس، آکواپنل و صفحات مسلح سیمانی در بازار یافت می‌شود. در ادامه به معرفی آکواپلاس کناف پرداخته‌ایم.

معرفی آکواپلاس کناف ای جی وی 

آکواپلاس کناف نوعی صفحه سیمانی است که با استفاده از سیمان، پرلیت منبسط شده، سنگ دانه‌های سبک و آهک تولید می‌شود. این محصول ضد آب بوده و در بسیاری از محیط‌ها از جمله محیط‌های مرطوب، نمای ساختمان‌ها، دیوارهای داخلی و خارجی و...مورد استفاده قرار می‌گیرد. آکواپلاس را در ابعاد و ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌کنند. 

موارد استفاده از آکواپلاس کناف ای پلاس

این محصولات را می‌توان در فضاهای مختلفی استفاده کرد در نتیجه نحوه به کار بردن آنها نیز متفاوت است. برای مثال آکواپلاس کناف طرح دار را برای محیط‌هایی به کار می‌برند که نمای کار اهمیت بالایی دارد، بازسازی نمای ساختمان‌های قدیمی از جمله آنهاست. اما در صورتی که از آکواپلاسها به عنوان جایگزین بتن استفاده کنند انواع دیگر آن را به کار می‌برند که طرح خاصی ندارد. از دیگر موارد استفاده از این متریال‌ها می‌توان به اجرا در محیط‌های مرطوبت، سقف و دیوار متروها، کف و بام اشاره کرد.

چرا استفاده از آکواپلاس کناف توصیه می‌شود؟

در صنعت ساخت و ساز برخی از محصولات و متریال‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و استفاده از آنها توسط کارشناسان یا افراد مجرب توصیه می‌شود، این موضوع در خصوص آکواپلاس کناف ای جی وی نیز صدق می‌کند. از جمله مزیت‌هایی که برای این محصول وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبک
  • نصب و نگهداری آسان
  • بسیار منعطف
  • تنوع در ضخامت و ابعاد
  • طول عمر بالا
  • مستحکم در برابر رطوبت، حرارت، صدا، قارچ و کپک

قیمت آکواپلاس کناف

قیمت آکواپلاس کناف چقدر است؟

در پاسخ به این سوال که قیمت آکواپلاس کناف چقدر است باید گفت که رقم مشخص و ثابتی برای آن نمی‌توان اعلام کرد. این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل مهم در تغییر قیمت تمامی کالاها و محصولات در کشور نوسان ارزی و تورم است. از آن گذشته ویژگی‌های مربوط به خود کالا نیز می‌تواند در این میان تاثیر مستقیم داشته باشد، از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به جنس، کیفیت، میزان استحکام، ضخامت، ابعاد و... اشاره کرد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت هر یک از آکواپلاسهای کناف تماس با واحد فروش ای جی وی و استعلام قیمت است. 

تلفن‌های تماس جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان

02122739791

02126918047

02126918043

کلام آخر

در معرفی آکواپلاس کناف می‌توان اینگونه گفت که نوعی صفحات سیمانی از پیش ساخته هستند که برای ساخت آنها ترکیبی از سیمان، پرلیت منبسط شده، آهک، سنگ دانه‌های سبک و... را به کار می‌برند. این محصولات بسیار منعطف و سبک هستند و در برابر رطوبت یا حرارت نیز مقاومت بالایی دارند. از آکواپنلها در محیط‌های مرطوب، دیوارهای خارجی و داخلی، کف و بام استفاده می‌کنند.