یکی از پرکاربردترین متریالی که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد بتن است. در گذشته پس از اینکه یک سطح از یک محیط را بتن ریزی می‌کردند مجبور بودند که چند روز به آن زمان دهند تا خشک شود سپس ادامه کار را انجام دهند، امروزه اما محصول جدیدی جایگزین شده است که به آن صفحات مسلح سیمانی می‌گویند. 

این نوع از محصولات در انواع مختلفی به طراحی و تولید می‌رسند. عمده مواد استفاده شده در آنها سیمان است اما از مواد سبک دیگری نیز استفاده می‌کنند. در ادامه بیشتر به معرفی صفحات مسلح سیمانی پرداخته‌ایم پس با ما همراه باشید.

معرفی صفحات مسلح سیمانی ای جی وی

صفحات مسلح سیمانی یا آکواپنل نوعی صفحه سیمانی مستحکم از پیش ساخته است که از آن برای استفاده در بخش‌های مختلف استفاده می‌کنند. این محصول از ترکیب مواد اولیه‌ای همچون سیمان پرتلند، سنگ دانه‌های سبک، پرلیت منبسط شده، آهک و... تولید می‌شود. برای اینکه حین نصب به یکدیگر چفت شوند یا در برخورد با یکدیگر آسیب نبینند دور تا دور لبه‌های آن را با استفاده از فایبر گلاس یا الیاف شیشه پوشانده‌اند. 

با توجه به نیاز خود می‌توان صفحات مسلح سیمانی ای پلاس را در نوع داخلی، خارجی و اسکای لایت تهیه کرد. از سری کاربردهای این محصول می‌توان به استفاده در فضاهای مرطوب، بازسازی نمای ساختمان‌ها، دیوار و سقف تونل‌ها، بام و کف و... اشاره کرد.

مزیت‌های استفاده از صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

تمامی متریال‌های ساختمانی با توجه به استانداردهای مربوطه تولید می‌شوند از همین رو علاوه بر اینکه بسیار کاربردی هستند بلکه مزیت‌های زیادی نیز دارند. از جمله مزیت‌هایی که صفحات مسلح سیمانی ای جی وی به همراه دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در برابر رطوبت، حرارت و حتی صدا مقاومت بالایی دارند.
  • نصب و نگهداری آسانی دارند.
  • سرعت اجرای کار را بالا می‌برند چرا که جزو متریال‌های پیش ساخته هستند.
  • در برابر ابعادی که دارند وزن آنها کم است.
  • بسیار منعطف هستند به شکلی که حتی برای فضاهای منحنی مثل داخل تونل‌ها نیز قابل اجرا می‌باشند.
  • حتی در برابر زمین لرزه نیز مقاومت دارند.

مشاوره و قیمت خرید صفحات مسلح سیمانی

مشاوره و قیمت خرید صفحات مسلح سیمانی

اگر قصد خرید صفحات مسلح سیمانی را دارید حتماً پیش از ثبت سفارش استعلام قیمت بگیرید چرا که نوسان ارزی باعث متغیر بودن قیمت‌ها می‌شود. البته عوامل دیگری همچون نوع، ضخامت، سایز، کیفیت، جنس و... نیز در این میان بی تاثیر نیستند. چنانچه در این باره نیاز به راهنمایی دارید هم می‌توانید از کارشناسان فروش ای جی وی مشاوره دریافت کنید.

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره

02122739791

02126918047

02126918043

کلام آخر

به صفحات سیمانی از پیش ساخته که با استفاده از سیمان، پرلیت منبسط شده، سنگ دانه‌های سبک، آهک و... تولید می‌شوند صفحات مسلح سیمانی یا آکواپنل می‌گویند. از این محصولات در بخش‌های مختلفی از ساختمان سازی از جمله دیوار و سقف تونل‌ها، بام و کف، نمای ساختمان‌های فرسوده، دیوارهای جدا کننده و... استفاده می‌کنند. صفحات مسلح سیمانی در انواع مختلف داخلی، خارجی و اسکای لایت تولید می‌کنند که شخص با توجه به نیاز خود نسبت به تهیه آنها اقدام می‌کند. از سری مزیت آنها می‌توان به وزن کم و نصب آسان اشاره کرد.