صفحات مسلح سیمانی ای پلاس 

البته صفحات مسلح سیمانی در دنیا و ایران به آکوا پنل یا سمنت برد نیز نام برده میشوند اما ماهیت تشکیل دهنده این صفحات سیمان - الیاف فایبر گلاس - مش فایبرگلاس و چسب است و تفائت چندانی باهم ندارند .

علاقه مندان به طراحی و اجرای نمای ساختمان حتما میدانند که ساختمان سازی در دنیا و به طبع آن در کشور ما ایران به سمت صنعتی شدن پیش میرود ، از این رو روی آوردن به نماهای خشک روز به روز بیشتر شده و طراحان و معماران برای استفاده از این نوع متریال ها مشتاق تر شده اند.
یکی از متریال هایی که استفاده از آن باعث خلاقیت در طراحی و معماری ساختمان ها می شود چوب و متریال های شبیه به آن هستند که در ساختمان جلوه ی بسیار زیبایی به طرح القا و باعث طبیعی تر شدن حس ساختمان و نزدیکی بیشتر با طبیعت می شود
از این رو امروزه متریال های همچون صفحات مسلح سیمانی با طرح ساده و طرح چوب،چوب پلاست و ترمو وود علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده اند.
✅ در یک کلام نما یک بنا زبان گویای یک ساختمان است که شخصیت آن را به رخ جامعه می کشاند ✅

در این راستا ⬅️نمای صفحات مسلح سیمانی ای پلاس ➡️با توجه به شرایط محیطی و فرهنگی منطقه ما میتواند جزء ایده آل ترین گزینه ها باشد .

👌با توجه به رطوبتی بودن منطقه ما این نما با فاصله داشتن از دیوار اصلی امکان عبور رطوبت را به صفر  میرساند .
👌 سرعت اجرای فوق العاده آن نسبت به سنگ  و سایر متریال ها هزینه های جانبی سرسام آور آن از جمله غذا و خوراک کارگران و هزینه های داربست را بسیار کاهش میدهد .

👌 سهولت و تنوع در رنگ پذیری از مزایای شایان ذکر این نمای سبک  میباشد .

👌 عدم وجود هیچگونه نخاله های ساختمانی بار دیگر از هزینه های جانبی ساختمان می کاهد .

👌 کاهش چشم گیر وزن ساختمان و اتصال این نما به سازه اصلی امنیت و ایمنی ساختمان را دو چندان میکند .

👌سهولت در اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی بدون هیچگونه دیده شدن آنها از دیگر مزایای آن می باشد .یکی  از اهداف نما سازی برای ساختمانها  در جامعه امروزی علاوه بر حفظ استحکام و پایداری آن، زیبایی و جلوه ظاهری مناسب و مطلوب ساختمان است.

این امر موجب گیرایی و جذابیت بیشتر ساختمان می‌شود .  چنین نمایی مسلماً اثری مثبت و مطلوب  بر دید و روحیه ساکنان و بینندگانِ ساختمان خواهد داشت .

صفحات مسلح  سیمانی  الیاف دار ای پلاس مقاومت بالائی در مقابل آتش سوزی داشته و عایق های صوتی و حرارتی و همچنین عایق رطوبتی مناسبی هستند. 

این صفحات مسلح سیمانی  درمقایسه با کلیه محصولات مشابه ، مقاومت بیشتری دربرابرجذب و عبور رطوبت از خود نشان می دهند .اگرچه در حالت غوطه وری ، آب زیادی به خود جذب می کنند و مقاومت خمشی آن ها کاهش پیدا می کند ، اما بعد از خشک شدن بدون تغییر در ابعاد ، مقاومت خمشی اولیه را بدست می آورند. استفاده از این محصول می تواند نقش قابل توجهی در کاهش مصرف انرژی و آلودگی صوتی در ساختمان ها داشته باشد .

دارای ضمانت تضمین کیفیت از ای پلاس 🔴دارای تاییدفنی از مرکز تحقیقات راه،  مسکن و شهرسازی
وجود محصولات متنوع برای تمام قسمتهای ساختمان دیوار نما ، دیوار داخلی ، سقف ، کف ، سقف کاذب ، بام
فوق العاده سبک
حذف مصالح سنتی از قبیل آجر  سفال ، بلوک پلاستر ، گچکاری و....
 ایجاد ساخت و ساز خشک بدون نیاز به ملات
🔴 فاقد آزبست ومواد مضر برای سلامتی
🔴 مقاوم در برابر رطوبت ، آتش ، موریانه واشعه ماوراءبنفش(UV)
امکان توسعه بنا به صورت اشکوب و افزایش سطح زیر بنا سهولت دراجرای تاسیسات مکانیکی وبرق

قابل اجرا در سازه فلزی وبتی برای نما با زیرسازی استاد ورانر ، پارتیشن بندی داخلی ، سقف کاذب وقابل اجرا برای سازه های سبک فلزی LSF
صرف جوی در زمان اجرا ساختمان 40%

البته اهداف دیگری نیز در استفاده از نمای خشک هست که از مزیت های این روش محسوب میشود :

-عدم نیاز به اسکوپ.

-هرگز سقوط نمیکند.

-تعویض آن به سهولت انجام میشود.

-هنگام تنش های لرزه ایی آوار ندارد.

-جابه جایی مصالح آسانتر و کم هزینه تر است .

-از انرژی آب استفاده نمیشود.

-سازگاری با باران های اسیدی دارد .

در صورتیکه سوالی داشتید با کارشناسان ما درتماس باشید .