پروفیل گالوانیزه Uصفحات مسلح سیمانی ای پلاس

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس :: گالوانیزه
  • ضخامت ورق :: 6دهم
  • عرض:: 3/6 سانت
  • طول:: 4000 سانت
فروشنده فروشنده: www.ajvplus.com
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پروفیل گالوانیزه Uصفحات مسلح سیمانی ای پلاس ،این پروفیل برای ایجاد اختلاف بین سقف بنایی و سقف کاذب به عنوان آویز استفاده میشود و آویز گیری توسط اینپروفیل آنجام شده و بار سازه های باربر را به سقف بنایی انتقال میدهد.

محصولات مرتبط

پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی سقف کاذب یا سازه پروفیل U36  که برای اجرای سقف یا حتی دیوار کاذب به کار برده می‌شود، یکی از اجزای مهم زیرسازی محسوب می‌شود. این سازه در ابعاد مختلفی طراحی و به بازار عرضه می‌شود. مهم‌ترین بخش اجرای سقف کاذب، زیرسازی آن است که باید محکم و بادوام باشد.

 از همین رو از متریال‌های آماده ای مثل پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی سقف کاذب که از ورق گالوانیزه ساخته می‌شود، استفاده می‌کنند. ویژگی‌های مثبت زیاد آن باعث شده تا به جای استفاده از عناصر قدیمی از این سازه استفاده کنند. در ادامه معرفی کامل آن را شرح داده ایم. با ای‌جی وی همراه باشید.

سازه یو36

بررسی کامل پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی سقف کاذب سقف کاذب

سازه U36 از سری ملزومات مهم است که باید همراه با یکسری متعلقات دیگر به کار برده شود تا بتوان زیرسازی سقف کاذب را انجام داد. برای ساخت این محصول از ورق گالوانیزه استفاده می‌کنند که در برابر فشار، خمیدگی، ضربه و... مقاومت بسیار خوبی دارد، به شکلی که آن را در محیط‌های مرطوب نیز می‌توان به کار برد. 

سازه یو 36 جزو سازه‌های نگهدارنده است یعنی آن را در سقف‌های کاذب به عنوان سازه اصلی برای آویز به کار می‌برند. از آن گذشته سازه مد نظر حتی به عنوان تکیه گاه نیز شناخته می‌شود. برای اتصال آن به سقف اصلی از نوعی پیچ مخصوص استفاده می‌کنند سپس سایر ملزومات به آن متصل یا به عبارتی آویز می‌شود.

معرفی مشخصات  پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی سقف کاذبسقف کاذب

همانطور که گفتیم این محصول را برای زیرسازی سقف کاذب یا حتی دیوار کاذب مورد استفاده قرار می‌دهند که یکسری ویژگی‌های منحصر به فرد دارد. از جمله مشخصات این سازه می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • این محصول که از ورق گالوانیزه تولید می‌شود با استفاده از روش نورد سرد فرم دهی می‌شود.
  • از آن جایی که این سازه ممکن است در بخش‌های مختلف و در انواع مختلفی از سقف کاذب به کار برده شود در نتیجه در ضخامت‌های 45، 50، 55 و 60 میلی متری تولید می‌شود.
  • طول سازه یو 36 برابر با 4000 میلی متر است.
  • عرض این سازه برابر با 36 میلی متر است.
  • این محصول به صورت شاخه ای طراحی و به بازار عرضه می‌شود.
  • سازه یو 36 را در بسته‌های 20 عددی تولید می‌کنند.

قمیت  پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی سقف کاذب چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار پرتکراری که مخاطبان راجع به سازه یو 36 دارند این است که قیمت آن چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن ذکر کرد چرا که نوسان قیمت در کشور وجود دارد. با این حال یکسری عوامل وجود دارد که روی قیمت این محصول و حتی محصولات دیگر تاثیر مستقیم دارد. از جمله این عوامل می‌توان به مواردی همچون کیفیت سازه، ابعاد سازه، میزان ضخامت آن، برند تولیدی، جنس سازه و... اشاره کرد. جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز با کارشناسان ای جی وی در ارتباط باشید.

خرید پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی سقف کاذب

وب سایت‌های زیادی وجود دارد که می‌توان برای خرید سازه یو 36  سقف کاذب اقدام کرد، اما اگر می‌خواهید فروشگاهی مطمئن با محصولاتی باکیفیت پیدا کنید، توصیه می‌کنیم به مجموعه تولیدی ای جی وی مراجعه کنید. چون علاوه بر این محصول، محصولات دیگری نیز برای سبک سازی و در زمینه ساخت و ساز داریم. امیدواریم که معرفی این سازه برای شما مفید بوده باشد. با سپاس از همراهی همیشگیتان.

جنس :
گالوانیزه
ضخامت ورق :
6دهم
عرض:
3/6 سانت
طول:
4000 سانت
بال :
2 سانت
فروش:
به صورت شاخه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...