پیچ فولادی 3/5 سانت سر سوزنی مخصوص صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: www.ajvplus.com
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پیچ فولادی سر سوزنی 3/5 مخصوص صفحات مسلح سیمانی ای پلاس این پیچ مناسب نصب صفحات مسلح سیمانی به رو پروفیل گالوانیزه  میباشد.

محصولات مرتبط

سقف و دیوار کاذب یکی از زیبایی‌های منازل امروز به حساب می‌آید که برای اجرای آن به متریال‌های خاصی نیاز است؛ هر یک از این ملزومات در بخش خاصی به کار برده می‌شوند و ویژگی‌های مربوط به خود را دارند. یکی از این متریال‌ها پیچ پنل سیمانی یا گچبرگ سقف کاذب است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. جهت خرید با ما در ارتباط باشید.

پیچ سرسوزنی یا کله شیپوری صفحات مسلح سیمانی ،سمنت برد ،آکوا پنل و گچبرگ یا پانل چیست؟

پیچ پانل یکی از ملزومات بسیار مهم برای اجرای سقف کاذب است که عموماً برای ساخت آن از فولاد ضد زنگ استفاده می‌کنند. این محصول در واقع به منظور متصل کردن صفحات گچی و پانل‌های گچی به یکدیگر به کار برده می‌شود. پیچ گچبرگ را در ابعاد متفاوت می‌سازند چرا که هر یک از آنها با توجه به ابعادی که دارند در جای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

از آنجایی که پانل‌های گچی ظرافت خاصی دارند در نتیجه باید از متریال‌هایی استفاده کرد که به آنها آسیبی وارد نکند؛ پیچ پانل دقیقاً با توجه به این موضوع ساخته شده است یعنی اگر نیاز به باز و بسته شدن داشته باشد به هیچ عنوان باعث خرابی پانل نخواهد شد. این در حالیست که محصولات غیر مرتبط یا غیر استاندارد باعث از بین رفتن آن خواهند شد.

پیچ گچبرگ 3.5 سانت

معرفی کامل پیچ پنل سیمانی یا سمنت برد 3.5 سانت 

همانطور که گفتیم این محصول در ابعاد مختلفی ساخته می‌شود که یکی از آنها پیچ  (پانل) 3.5 سانت سقف کاذب است که در اصطلاح به آن پیچ کله شیپوری نیز گفته می‌شود. از این محصول به منظور متصل کردن تایل‌ها و پانل‌ها به یکدیگر و به سپری‌های کلیک استفاده می‌کنند. از آن جایی که سقف کاذب جزو دکوراسیون‌هایی است که برای سالهای متمادی اجرا می‌شود و آن را تعویض نمی‌کنند در نتیجه باید از متعلقاتی برای آن استفاده کرد که طول عمر بالایی داشته باشد؛ پیچ گچبرگ 3.5 سانت چنین ویژگی دارد.

یعنی آن را از فولاد ضد زنگ می‌سازند که هم طول عمر بالایی داشته و هم اینکه در برابر فشار بار از بین نمی‌رود. این محصول برای زیرسازی سقف کاذب به کار برده می‌شود یعنی پس از اتمام کار هیچ چیزی از آن مشخص نخواهد بود و به نحوی مخفی است. جالب است بدانید این تنها کاربرد و مزیت پیچ پانل 3.5 سانتی نیست. به دلیل مزیت‌های زیادی که دارد از آن حتی در صنعت درب و پنجره سازی نیز استفاده می‌شود.

ویژگی‌های پیچ پنل  3.5 سانت سقف کاذب

پیچ پنل 3.5 سانت سقف کاذب مثل هر محصول دیگر ویژگی‌های مختص به خود را دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از باکیفیت‌ترین فولاد ساخته می‌شود. (جنس آن از میلگرد است.)
  • طول آن 3.5 سانتی متر است.
  • پانل‌های سیمانی و گچی را به هم متصل می‌کند.
  • برای اتصال پانل‌های سیمانی وگچی به سازه‌های دیگر مثل سپری کلیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • سرعت انجام کار را بالا می‌برد.
  • در صورت نیاز به باز و بسته کردن پانل باعث خوردگی آن نخواهد شد.
  • از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.
  • در برابر فشار بار، پوسیدگی و خوردگی مقاومت بسیار زیادی دارد.
  • برای نصب آن به دریل کاری و سوراخ پانل نیازی نیست چرا که نوک آن تیز است و به راحتی پانل را رد می‌کند.
  • برای نصب آن به پانل یا حتی سازه‌های فلزی به عملیات دیگری مثل جوشکاری نیاز نیست.
  • برای مونتاژ آن به سازه‌های دیگر هیچ ابزار صنعتی خاصی نیاز نخواهد بود.
  • ابعاد آن کوچک بوده و جای بسیار کمی می‌گیرد

پیچ 3.5 سانت

کلام آخر

پیچ پنل سیمانی یا گچبرگ 3.5 سانت از جمله محصولاتی است که از آن برای سقف و دیوارکاذب استفاده می‌کنند. این پیچ کارایی‌های زیادی در صنایع دیگر دارد اما در صنعت ساخت و ساز برای متصل کردن پانل‌های سیمانی و گچی به یکدیگر یا اتصال آنها به سازه گالوانیزه  استفاده می‌کنند که مقاومت بسیار بالایی در برابر خمیدگی یا پوسیدگی دارد.

با سپاس از همراهی همیشگی شما. هدف از معرفی این محصول از سمت ای جی وی آشنایی هر چه بیشتر شما با پیچ پنل سیمانی یا گچبرگ 3.5 سانت دیوارو سقف کاذب بود؛ امیدواریم که مفید بوده باشد.

صنعت ساختمان سازی امروزه برخلاف گذشته پیشرفتهای بسیار زیادی داشته است. به شکلی که در بسیاری از قسمت‌ها دیگر از مصالح خیس مثل گچ، سیمان و... استفاده نمی‌کنند و به جای آن متریال‌های آماده به کار می‌برند. از متریال‌های آماده برای اجرای سقف یا دیوار کاذب استفاده می‌کنند. یکی از محصولاتی که در این میان کاربرد دارد پنل سیمانی یا گچبرگ است اما برای متصل کردن آن، به ملزومات دیگری مثل پیچ مخصوص آن نیاز است. اگر می‌خواهید راجع به پیچ گچبرگ (پنل) 2.5 سانت سقف کاذب بیشتر بدانید پس با ما همراه باشید. در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

گچبرگ یا پنل چیست؟

پنل یا گچبرگ همان چیزی است که ما به عنوان سقف کاذب می‌بینیم. به طور کلی برای اجرای سقف کاذب از اتصال یکسری متریال‌های آماده به همدیگر استفاده می‌کنند که برخی از آنها به عنوان زیرساز و برخی دیگر برای روی کار، کاربرد دارد.  پنل یا گچبرگ نوعی صفحه با ابعاد مختلف است که از از ترکیب سیمان گچ، الیاف، روکش پی وی سی یا آلومینیومی و... ساخته می‌شود و پس از اتمام زیرسازی یا به صورت سازه پنهان و یا سازه نمایان به سپری‌های کلیک متصل شده و نمای کلی سقف کاذب را تشکیل می‌دهد. برای اتصال این محصول به سایر سازه‌ها از پیچ گچبرگ 2.5 سانت سقف کاذب محصولات مشابه آن در سایزهای دیگر استفاده می‌کنند.

پیچ پانل 2.5 سانت

پیچ صفحات سیمانی یا گچبرگ 2.5 سانت سقف و دیوار کاذب چیست؟

همانطور که گفتیم پنل های سیمانی گچبرگ ها صفحاتی هستند که باید به ملزومات زیرسازی متصل شوند و برای اینکه هم این کار را راحت‌تر انجام داد و هم استحکام کلی سازه را بالا برد، از نوعی پیچ مخصوص استفاده می‌کنند. از آنجایی که استحکام در این میان حرف اول را می‌زند در نتیجه برای ساخت پیچ گچبرگ (پنل) 2.5 سانت سقف کاذب فولادی که برای ساخت میلگرد استفاده می‌کنند را به کار می‌برند. رنگ این محصول عموماً سیاه است و در برابر زنگ زدگی از دوام بالایی برخوردار است. پیچ گچبرگ را در ابعاد مختلفی می‌سازند که هر یک از آنها برای بخش خاصی از سقف به کار برده می‌شود.

مشخصات پیچ صفحات سیمانی یا گچبرگ 2.5 سانت

هر محصولی که توسط شرکتی ساخته می‌شود مسلماً مشخصات منحصر به فردی دارد که ممکن است مشابه آن در سایر شرکت‌ها عرضه نشود. این موضوع برای پیچ پنل 2.5 سانت سقف کاذب نیز صدق می‌کند. مشخصات این محصول به شرح زیر است:

  • طول این محصول برابر با 2.5 سانتی متر است.
  • ضخامت این نوع پیچ به 3.5 میلی متر می‌رسد.
  • محصول فوق هم جزو تولیدات خارجی و هم تولیدات داخلی است.
  • برای تولید آن از فولاد آب دیده استفاده می‌کنند.
  • از این پیچ برای اتصال پنل‌ها به سازه‌های فلزی گالوانیزه استفاده می‌کنند.
  • از دیگر مشخصات آن می‌توان به استفاده در صنایع درب و پنجره سازی اشاره کرد.
  • برای اجرای آن به سوراخ کاری و دریل کاری نیازی نیست چرا که نوک تیز بوده و به راحتی پنل را سوراخ می‌کند.
  • در صورتی که پنل به هر دلیلی نیاز به باز و بسته شدن داشته باشد این محصول بدون اینکه باعث خرابی آن شود، باز و بسته می‌شود.
  • به علت اینکه برای ساخت آن از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده، در نتیجه از در برابر خوردگی، پوسیدگی، فشار بار و... مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

پیچ پنل سقف کاذب

کلام آخر

پیچ پنل 2.5 سانت یکی از متریال‌های مفیدی است که در صنعت ساختمان سازی و حتی صنعت درب و پنجره سازی از آن استفاده می‌کنند. این محصول برای متصل کردن پانل‌ها به هم یا پانل‌ها به سازه‌های فلزی استفاده می‌کنند که ابعاد آن به شکل طول 2.5 سانت و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار عرضه می‌شود. از همراهی همیشگی شما سپاسگزاریم. هدف ما از معرفی این محصول آشنایی هر چه بیشتر شما با پیچ گچبرگ (پنل) 2.5 سانت سقف کاذب بود، امیدواریم که رضایتمند بوده باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...