از سری متریال‌های از پیش ساخته جدیدی که امروزه استفاده از آن بسیار توصیه می‌شود تایل آکوستیک است. این تایل که برای اجرای سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیرد در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود. مهم‌ترین ویژگی که دارد این است که به خوبی می‌تواند صداهای اضافی را فیلتر کرده و مانع از انعکاس آنها شود. اگر می‌خواهید بدانید که چرا تایل آکوستیک بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرد پس مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.

معرفی محصولی به نام تایل آکوستیک ای جی وی 

تایل آکوستیک محصولی منحصر به فرد در صنعت ساختمان سازی که با استفاده از آن می‌توان سقف یا حتی دیوار کاذب ایجاد کرد. این محصول را با استفاده از مواد اولیه خاصی همچون مواد معدنی بازالت، نمد، پارچه‌های مستحکم و مخصوص، فیبر فایبر گلاس و... در طرح‌ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌کنند. این محصول با توجه به مواد اولیه‌ای که برای ساخت آن به کار برده می‌شود صدا را به خود جذب کرده و مانع از انعکاس یا انتقال آن به محیط‌های دیگر می‌شود.

چرا تایل آکوستیک ای پلاس در صنعت ساخت و ساز محبوبیت دارد؟

زمانی که خرید و استفاده یک محصول توصیه می‌شود یعنی اینکه آن محصول مزیت‌های زیادی به همراه دارد. در خصوص تایل آکوستیک نیز این موضوع صدق می‌کند. از سری مزیت‌های مطرحی که می‌توان برای آن عنوان کرد به شرح زیر است:

  • وزن سبکی دارد.
  • جزو متریال‌های از پیش ساخته است که به راحتی نصب می‌شود و سرعت اجرای کار را بالا می‌برد.
  • آلودگی‌های صوتی موجود در محیط را به خوبی به خود جذب می‌کند.
  • مانع از انعکاس، نویز و انتقال صدا می‌شود.
  • به افزایش کیفیت صدا کمک می‌کند.
  • هر یک از طرح‌های آن (ساده و پانچ دار) توانایی مشخصی در جذب صدا دارند. نوع پانچ دار بیشتر از بدون پانچ توانایی جذب صدا و آکوستیک کردن محیط را دارد.

تایل آکوستیک و کاربردهای آن در ساختمان سازی

تایل آکوستیک و کاربردهای آن در ساختمان سازی

با توجه به مزیت‌هایی که تایل آکوستیک به همراه دارد می‌توان فهمید که کاربردهای خاص خود را نیز دارد. از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مناسب برای استفاده در سینما و سالن تئاتر
  • مناسب برای اجرا در اتاق‌های ضبط صدا
  • مناسب برای استفاده در اتاق‌های جلسات و کنفرانس
  • مناسب برای استفاده در استدیوها

قیمت تایل آکوستیک چقدر است؟

از سری سوالات پرتکرار حین خرید تایل آکوستیک این است که قیمت این محصول چقدر است؟ این سوال پاسخ دقیق و ثابتی ندارد چرا که نوسان ارزی باعث نوسان قیمت تمامی محصولات موجود در کشور است. از آن گذشته عوامل دیگری نیز می‌توانند باعث متغییر بودن قیمت شوند که از جمله آنها می‌توان به نوع تایل، طرح، جنس، کیفیت، شرکت سازنده، ابعاد و... اشاره کرد. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان ای جی وی تماس بگیرید و استعلام قیمت کنید.

شماره‌های تماس جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان

02122739791

02126918043

کلام آخر

تایل آکوستیک از سری متریال‌های پیش ساخته‌ای است که توانایی بالایی در جذب صدا دارد. این محصول که با استفاده از مواد معدنی، نمد و پارچه‌های مخصوص تولید می‌شود کاربردهای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به اجرا در سالن‌های کنفرانس، سینما، استدیوها و... اشاره کرد. 

با ذکر مزیت‌هایی همچون نصب آسان، توانایی بالای جذب صدا و وزن سبک می‌توان فهمید که چرا تایل آکوستیک محبوبیت پیدا کرده است.