مهندسان برای جلوگیری از خسارات زلزله و آتش‌سوزی و زنگ‌زدگی محصولات ساختمانی متنوعی مانند سمنت برد ای پلاس، صفحات مسلح سیمانی ای پلاس و سازه‌ی پیش ساخته LSF تولید کردند. اما چگونگی خرید ال اس اف (LSF) را می‌دانید؟ ما در این مقاله قرار است به این پرسش پاسخ دهیم. پس با ای جی وی همراه باشید.

سازه پیش ساخته LSF چیست؟

سازه‌های فلزی سبک (LSF) با ورق‌های فولادی نازک و پوشش گالوانیزه ساخته می‌شوند، از عناصر گل‌میخ‌ها و مسیرها استفاده کرده و اسکلت اصلی از فولاد گالوانیزه تشکیل شده است. این سیستم با استفاده از پروفیل‌های C، U و Z و اتصالات پیچ و مهره یا پیچ‌های خود حفاری، قابلیت کاهش وزن (حذف بارهای مرده) و افزایش ارتفاع ساختمان را دارد. 

سازه‌های ال‌اس‌اف در مقابل زلزله و سیل مقاومت بالایی دارند. یک مسئله حائز اهمیت دیگر چگونگی خرید ال اس اف (LSF) است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مراحل نصب سازه LSF

از آنجایی که ال اس اف سازه‌های از پیش ساخته شده هستند، نصب سریع و آسانی دارند که مراحل نصب و اجرای آن به صورت زیر است.

پی و فونداسیون

برای نصب دیوارها یک فونداسیون به عمق تقریباً ۵۰ سانتیمتر اجرا می‌شود. پس از اتمام فونداسیون، انکر بولت‌ها در فواصل مشخص در داخل فونداسیون قرار داده می‌شوند تا دیوارها را تثبیت کنند.

نصب دیوارها

پس از اجرای فونداسیون، نوبت به نصب دیوارها می‌رسد. دیوارهای باربر با استفاده از انکربولت‌ها که در فونداسیون قرار دارند، نصب می‌شوند و مسئول تحمل بارهای جانبی و ثقلی هستند. دیوارهای غیر باربر که تاثیری بر سازه ندارند، معمولاً بعد از نصب دیوارهای باربر انجام می‌شود.

اجرای سقف

اجرای سقف به روش‌های مختلفی مانند خرپاهای سقفی و سیستم تیرریزی مسطح انجام می‌شود. پوشش سقف می‌تواند به صورت خشک یا بتن درجا باشد. این سازه‌ها از تیرچه‌های فلزی سرد نورد شده تشکیل می‌شوند که فاصله آن‌ها بر اساس ظرفیت باربری و ابعاد قطعات پوشش سقف تعیین می‌شود.

پوشش‌های داخلی و خارجی

نما می‌توانند از مصالح سنتی و مدرن بوده و به صورت ملات تر یا خشک اجرا شوند. در فضای داخلی از کاغذ دیواری، رنگ، دیوارپوش، کاشی و گچ استفاده می‌شود. کف‌پوش‌ها نیز شامل پارکت و موکت هستند. عایق‌کاری دیوارهای نیز معمولاً با ورق‌های پلی استایرن ۵ سانتی‌متری انجام می‌شود.

تأسیسات مکانیکی و برقی

تأسیسات مکانیکی شامل لوله‌های سوپر پایپ و پی‌وی‌سی فشرده که مقاومت و انعطاف بیشتری نسبت به لوله‌های فلزی دارند. نصب تأسیسات برقی مانند سیم‌کشی به دلیل فضای خالی میان دیوارها بسیار آسان است.


چگونگی خرید سازه ال اس اف (LSF)

 برای چگونگی خرید سازه ال اس اف ، روش‌های مختلفی وجود دارد؛ اما پیشنهاد ما به شما برای خرید ال اف اس و دیگر محصولات ساختمانی مانند آکوا پنل ای پلاس، نمای خشک ای پلاس و سیستم ساخت وساز خشک ای پلاس، از مجموعه تخصصی ای جی وی است. ای پلاس یک تولید کننده محصولات مدرن ساختمانی است که با خرید از آن با کوتاه کردن دست واسطه‌ها می‌توانید یک خرید مقرون به صرفه و با کیفیت داشته باشید. برای خرید کافیست با تلفن واحد فروش: 

02191693121

 02126918043

02126918047

تماس حاصل کنید.