اتصال سازه به سازه صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس :: گالوانیزه
  • ضخامت ورق :: 8 دهم
  • عرض :: 3 سانت
  • طول:: 12 سانت
فروشنده فروشنده: www.ajvplus.com
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اتصال سازه به سازه صفحات مسلح سیمانی ای پلاس،این اتصال که بنام کلیپس نیز معروف است سازه F47را به یگدیگر باربر را به غیر باربر متصل مینماید تا درزمان نصب صفحات امکان جابه جایی پروفیل F47را میسر نماید.

محصولات مرتبط

یکی از سازه‌های بسیار زیبا و پرکاربردی که امروزه تقریباً در هر ساختمانی نوع خاصی از آن دیده می‌شود، سقف کاذب است. به سقف کاذب سقف ثانویه یا سقف دوم گفته می‌شود، چرا که آن را روی سقف اصلی به فاصله 10 الی 15 سانتی متر اجرا می‌کنند. هر مدل از این سقف به یکسری متریال‌ها و متعلقات خاص نیاز دارد تا با هم مونتاژ شده و سقف کاذب مد نظر را تشکیل دهند. یکی از این متعلقات قطعه اتصال کلیپس سقف کاذب نام دارد که در ادامه به معرفی این محصول پرداخته ایم.

کلیپس سقف کاذب چیست؟

به طور کلی سقف‌های کاذب در دسته سازه‌های سبک سازی قرار دارند، به همین جهت است که امروزه استفاده از آنها روز به روز بیشتر می‌شود. در واقع به دلیل استفاده از قطعات و متریال‌های آماده آنها را جایگزین سقف‌های قدیمی کرده اند. کلیپس سقف کاذب از جمله قطعات ضروری قابل استفاده در این سازه‌ها می‌باشد.

قطعه اتصال کلیپس سقف کاذب به منظور متصل کردن سازهای باربر و پانل خور به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه خود زیر مجموعه‌هایی دارد که هر یک از آنها در بخش خاصی از اجرا به کار برده می‌شوند.

معرفی کامل قطعه اتصال کلیپس سقف کاذب

سقف کاذب علاوه بر اینکه روی سقف اصلی اجرا می‌شود، خود نیز به دو بخش تقسیم می‌شود که یکی بخش زیر سازی آن است و دیگری رویه آن است که بخش فوقانی محسوب می‌شود. برای اینکه بتوان بخش فوقانی را روی قسمت تحتانی اجرا کرد به یکسری اتصالات مثل اتصال کلیپس سقف کاذب نیاز است. 

این قطعه به همراه برخی قطعات دیگر مثل نبشی ال، سازه سپری، بست کمربندی و... برای زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بدین صورت که با استفاده از سازه کلیپس قطعاتی مثل سپری‌ها را به هم متصل کرده تا در نهایت بتوان ساختاری برای سوار شدن پانل‌ها یا تایل‌ها ایجاد کرد.

ویژگی‌های قطعه کلیپس سقف کاذب

این محصول که تولید اختصاصی شرکت ای جی وی است ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد که به شرح زیر می‌باشند:

  • جنس آن از گالوانیزه ضد زنگ، ضد خوردگی و پوسیدگی است.
  • ضخامت این سازه برابر با 80 دهم میلی متر است.
  • طول قطعه اتصال کلیپس سقف کاذب 120 میلی متر می‌باشد.
  • عرض آن 47 میلی متر است.
  • محصول فوق در بسته‌های 1000عددی  به بازار عرضه می‌شود.
  • سازه کلیپس سقف کاذب در برابر خمیدگی مقاومت بالایی دارد.
  • از باکیفیت‌ترین مواد اولیه تولیده شده است.
  • جزو تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

نحوه اتصال کلیپس سقف کاذب

توجه داشته باشید که برای اتصال کلیپس سقف کاذب حتماً باید از یک متخصص کمک بگیرید چرا این کار به دانش و تجربه کافی نیاز دارد. مهم‌ترین بخش اجرای سقف کاذب زیرسازی آن است چرا که قرار است بار کلی سقف پس از اجرا را متحمل شود. سازه کلیپس نیز جزو همین بخش می‌باشد که برای اجرای آن باید سازه‌های دیگری مثل رول بولت‌ها، میخ و چاشنی، آویزها و  پیچهای مخصوص را نیز به کار برد. سازه‌های ذکر شده پس از اتصال به یکدیگر به شکلی ایجاد می‌شوند که بتوان تایل‌ها یا پانل‌ها را روی آنها مونتاژ کرد. در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید قطعه اتصال کلیپس سقف کاذب با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

یکی از قطعات بسیار کاربردی و واجب در اجرای انواع سقف کاذب، براکت سقف کاذب است. همانطور که می‌دانید سقف کاذب در دو مرحله اجرا می‌شود که یک بخش آن شامل زیرسازی و بخش دیگر رویه یا بخش فوقانی است. قطعه مورد نظر که باید همراه با دسته ای از قطعات مورد نیاز با نوع سقف مورد استفاده قرار گیرد، برای زیرسازی است. 

این قطعه شبکه‌ای ایجاد می‌کند تا بخش زیرین به بخش پانل خور به هم متصل شوند. از اینکه تا انتهای مقاله با ای جی وی همراه بودید سپاسگزاریم. هدف ما از معرفی این محصول آشنایی هر چه بیشتر شما با قطعه اتصال کلیپس سقف کاذب بود، امیدواریم که رضایتمند بوده باشد.

جنس :
گالوانیزه
ضخامت ورق :
8 دهم
عرض :
3 سانت
طول:
12 سانت
فروش:
به صورت عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...