پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس :: گالوانیزه
  • ضخامت ورق:: 6دهم
  • عرض :: 10 سانت
  • طول:: 300 سانت
فروشنده فروشنده: www.ajvplus.com
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس در دیوار خشک به صورت والپست عمودی با فواصل 60 سانت داخل والپست افقی نصب میگردد این پروفیل برای نصب صفحات مسلح سیمانی ای پلاس نقش پشتیبان را داشته وصفحات بروی این پروفیل پیچ میگردد . در طول مقطع تعدادی سوراخ در زمان تولید تعبیه شده تا مسیر عبور لوله های تاسیساتی به سهولت انجام پذیرد.

محصولات مرتبط

پروفیل گالوانیزه Cشکل یا ستون والپست دیوار کاذب یکی از متریال‌هایی است که امروزه برای استفاده در ساختمان سازی بخصوص دیوار کاذب استفاده می‌کنند. این قطعه که برای سبک سازی به کار برده می‌شود، باید حتماً همراه با سایر متعلقات مونتاژ شود. ساختمان‌های چند طبقه برای اینکه مقاومتشان افزایش پیدا کند باید سازه‌هایی در این زمینه استفاده کنند تا ساختمان را در برابر حوادث طبیعی مثل زلزله ایمن کند، ستون والپست از جمله آنها می‌باشد که در ادامه معرفی این محصول را شرح داده ایم.

والپست چیست؟

پیش از اینکه بخواهیم به صورت تخصصی به معرفی پروفیل گالوانیزه سی شکل یا ستون دیوار کاذب بپردازیم بهتر است ابتدا مختصر توضیحی راجع به والپست داشته باشیم تا آن دسته از کاربرانی که در این باره اطلاعات کافی ندارند به خوبی با آن آشنا شوند.

به سازه ای که بین دیوارها یا درون آنها قرار می‌گیرد و از فلز تولید می‌شود و از آن برای انتقال بار ساختمان به زمین استفاده می‌شود، والپست می‌گویند. والپست‌ها با توجه به نیاز ساختمان در ابعاد مختلف تولید می‌شوند که یکی از آنها ستون والپست 100میلیمتر است.

بررسی کامل   (ستون والپست) دیوار کاذب

پروفیل گالوانیزه سی شکل با عرض 100 یا ستون والپست که از ورق گالوانیزه تولیده شده است مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی، خمیدگی، زنگ زدگی و... دارد. در ساختمان‌هایی که چند طبقه ساخته می‌شوند به استحکام سازی بالایی نیاز دارند برای همین ستون‌هایی در نقاط مختلف آن اجرا می‌کنند که بار ساختمان را کم کرده و آن را به زمین انتقال دهد. در بسیاری از کارهای ساختمانی زمانی که می‌خواهند یک جسم فلزی را به جسم دیگری متصل کنند از جوش  استفاده می‌کنند اما در استاد 100 دیوار کاذب چنین نیست و از اتصالات با پیچ مخصوص برای آن استفاده می‌کنند.

ستون والپست 100 علاوه بر اینکه در دیوارها استفاده می‌شود، برای اجرای دیوار کاذب نیز از آن استفاده می‌کنند. دیوار کاذب زمانی به کار برده می‌شوند که نیاز باشد یک محیط را پارتیشن بندی کنند اما باید آن را در مدت زمان کوتاهی با هزینه کم انجام دهند از همین رو از این سازه استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که ستون والپست در هر زمینه ای که استفاده شود جزو زیرسازی محسوب می‌شود و در مراحل بعد روی آن، سازه‌های دیگر به کار می‌برند.

مشخصات استاد 100 (ستون والپست)

هر شرکت با توجه به ساختار و ماهیتی که دارد ممکن است محصولات خود را از لحاظ مشخصات، منحصر به فرد تولید کند. این موضوع برای شرکت ای جی وی نیز صدق می‌کند. ستون والپست 100 یکی از تولیدات آن است که ویژگی‌های آن به شرح زیر است.

  • جنس این محصول از گالوانیزه است.
  • ضخامت آن برابر با 6 دهم میل می‌باشد.
  • طول استاد 100 یا ستون والپست برابر با 3000 میلی متر می‌باشد.
  • عرض این محصول 100 میلی متر است.
  • ابعاد هر بال آن 50 میلی متر است.
  • جزو تولیدات داخلی محسوب می‌شود.
  • فروش آن در شرکت ای جی وی به صورت شاخه ای می‌باشد.

مزیت‌های استفاده از استاد 100 (ستون والپست) دیوار کاذب

هر سازه ای که تولید می‌شود و در مدت کوتاهی مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد یعنی مزیت‌های زیادی به همراه داردو این موضوع برای استاد 100 (ستون والپست) دیوار کاذب نیز صدق می‌کند. از سری مزیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در ساختمان‌هایی که دیوار نیاز به پشتیبانی داشته باشد، بهترین گزینه استفاده از ستون والپس 100 است.
  • از ستون‌ها، نبشی‌ها و نقاط حساس ساختمان که بار بیشتری متحمل می‌شوند پشتیبانی می‌کند.
  • برای ساختمان‌هایی که وسعت بیشتری دارند و فشار بالاتری روی سازه‌ها است، این سازه می‌تواند پوشش دهنده فشارها و انتقال دهنده آنها به زمین باشد.
  • وزن سبکی دارد و حمل آن آسان است.
  • سرعت اجرای کار را افزایش می‌دهد.

سپاس از همراهمی همیشگی شما کاربران گرامی. جهت خرید انواع سازه استاد با کارشناسان ای جی وی در ارتباط باشید.

امروزه دیوارهای کاذب مانند سقف کاذب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اجرای آنها برخی متریال‌ها مثل پروفیل گالوانیزه یا (ستون والپست) دیوار کاذب به کار برده می‌شوند. از آنجایی که این مدل محصولات جزو متریال‌های آماده به شمار می‌آیند و سرعت انجام کار را افزایش می‌دهند در نتیجه تقاضا برای اجرای آن در حال افزایش است.

امروزه دیوارهای کاذب مانند سقف کاذب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اجرای آنها برخی متریال‌ها مثل پروفیل گالوانیزه Cشکل یا (ستون والپست) دیوار کاذب به کار برده می‌شوند. از آنجایی که این مدل محصولات جزو متریال‌های آماده به شمار می‌آیند و سرعت انجام کار را افزایش می‌دهند، در نتیجه تقاضا برای اجرای آن در حال افزایش است. 

جالب است بدانید که والپست‌ها جزو سازه‌هایی هستند که در یک دهه اخیر تولید و به بازار عرضه شده‌اند. اما به خوبی توانسته‌اند که جای خود را در صنعت ساخت و ساز پیدا کنند. در ادامه به معرفی جامع این محصول پرداخته ایم.

تعریف ستون والپست

والپست یا شکل درست‌تر آن Wall Post، به نوعی سازه خاص گفته می‌شود که از آن هم برای دیوار ساختمان‌ها و هم اجرای دیوارهای کاذب استفاده می‌کنند. در فرهنگ لغت، والپست به معنای نگهدارنده دیوار است. از ترجمه آن می‌توان فهمید که این سازه به عنوان نوعی محصول که از تغییر شکل دیوارها جلوگیری می‌کند، به کار برده می‌شود. در واقع این عمل به واسطه انتقال فشار بار به زمین صورت می‌گیرد.

همه چیز راجع به پروفیل گالوانیزه Cشکل یا (ستون والپست) دیوار کاذب

والپست‌ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها کاربرد و مزیت خاص خود را دارند. یکی از آنها پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس ویا  (ستون والپست) دیوار کاذب است که از آن برای اجرای دیوارهای کاذب استفاده میکنند. دیوارهای کاذب به دو صورت اجرا می‌شوند. یکی به عنوان جداکننده یا پارتیشن و دیگری روی دیوارهای اصلی به عنوان عایق صدا است. 

در هر دو صورت باید برای آنها زیرسازی انجام شود. در این میان پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس ویا جزو متریال‌های مناسب در این زمینه محسوب میشود. سازه فوق به دلیل جنس خاصی که دارد مقاومت بالایی دارد. در نتیجه استحکام کلی سازه را نیز افزایش می‌دهد. حتی در دیوار ساختمان‌ها که به کار برده می‌شود، فشار بار را کاهش می‌دهد.

بررسی ویژگی‌های پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس ویا(ستون والپست) دیوار کاذب

پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس ویا (ستون والپست) یکی از محصولات شرکت ای جی وی است که آن را به شکل منحصر به فردی تولید کرده است. منظور از منحصر به فرد بودن، ویژگی‌هایی است که این محصول دارد به شکلی که شاید به این صورت در محصولات مشابه سایر شرکت‌ها وجود نداشته باشد. از سری مشخصات آن می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • از ورق گالوانیزه برای تولید آن استفاده شده است.
  • ضخامت این سازه برابر با 5 دهم میل می‌باشد.
  • طول آن برابر با 3000 میلی متر است.
  • عرض این نوع ستون والپست برابر با 100 میلی متر است.
  • ابعاد بال آن 50 میلی متر می‌باشد.
  • جزو تولیدات داخلی است.
  • فروش پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس ویاستون والپست  در شرکت ای جی وی به صورت شاخه ای می‌باشد.

کاربردها و مزیت‌های استاد 70 یا ستون والپست

امروزه در صنعت ساخت و ساز برخلاف گذشته، محصولات و متریال‌های بسیار متعددی به کار برده می‌شود. دلیل این تنوع کاربردها و مزیت‌هایی است که هر یک از آنها دارند و توانسته‌اند جایگزینی برای متریال‌های قدیمی گذشته باشند. این موضوع برای پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس ویا(ستون والپست) دیوار کاذب نیز صدق می‌کند. از سری مزیت‌ها و کاربردهایی که این سازه دارد به شرح زیر است.

  • نیروها و فشارهای وارد به ساختمان را به زمین انتقال می‌دهد.
  • هنگام زلزله از فرو ریختن دیوارها تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.
  • استحکام کلی دیوارها را افزایش می‌دهد.
  • تاثیرات مرتبط با جابه جایی دیوارهای مجاور در ساختمان‌های دیگر را تا حد زیادی خنثی می‌کند.
  • جنس آن به گونه ای است که اگر در معرض رطوبت قرار بگیرد زنگ نمی‌زند.
  • دچار خمیدگی، پوسیدگی و آسیب‌های این چنینی نمی‌شود.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • با توجه به مزیت‌ها و کاربردهای زیادی که دارد قیمت آن مقرون به صرفه است.

ممنون از اینکه تا انتها با ما همراه بودید، امیدواریم که معرفی محصول فوق برای شما کاربردی بوده باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل جهت ارتباط با کارشناسان ای جی ‌وی اقدام بفرمایید.

به طور کلی به نوعی متریال غیرسازه ای یا سازه آماده که هم میتوان آن را به صورت عمودی و هم افقی به منظور افزایش استحکام دیوار به کار برد، والپست گفته میشود. پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس  یا ستون والپست یکی از انواع آنهاست. از این سازه به منظور متصل کردن دیوارها به اجزای مرتبط با زیرسازی مثل ستون‌ها، تیرآهن‌ها یا دال‌های بتنی استفاده میکنند.

ایمنی ساختمان‌ها یکی از مهمترین فاکتورهایی است که امروزه مورد توجه قرار میگیرد. استاد 50 (ستون والپست) دیوار کاذب یکی از عناصری است که در این میان کاربرد دارد و باعث بالا رفتن میزان ایمنی ساختمان میشود. این سازه را هم میتوان در دیوارها یا بین آنها به کار برد و هم اینکه برای اجرای دیوار کاذب مورد استفاده قرار داد. 

سازه ستون والپست در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه میشود که هر یک از آنها برای نقطه خاصی به کار برده میشوند. در نهایت کاربردی همگی به یک صورت است. ادامه مطالب در خصوص معرفی این سازه است پس توصیه می‌کنیم آن را از دست ندهید.

تعریفپروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس  یا ستون والپست دیوار کاذب

به طور کلی به نوعی متریال غیرسازه ای یا سازه آماده که هم میتوان آن را به صورت عمودی و هم افقی به منظور افزایش استحکام دیوار به کار برد، والپست گفته میشود. پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس   یا ستون والپست یکی از انواع آنهاست. از این سازه به منظور متصل کردن دیوارها به اجزای مرتبط با زیرسازی مثل ستون‌ها، تیرآهن‌ها یا دال‌های بتنی استفاده میکنند. 

سازه والپست 100 را عموما برای کاهش میزان بار ساختمان و انتقال فشار بار به زمین اجرا میکنند اما کاربرد دیگری هم دارد، آن هم این است که هنگام بروز حوادث طبیعی مثل طوفان های شدید یا زلزله، مانع از فرو ریختن ساختمان و دیوارها میشود. این محصول را به‌راحتی میتوان برای اجرای دیوارهای کاذب نیز به کار برد. برای اجرای دیوارهای کاذب ابتدا باید با استفاده از یکسری متریال‌ها مثل ستون والپست زیرسازی انجام شود که اجرای آنها یا برای پارتیشن بندی و یا عایق صدا می‌باشد.

بررسی مشخصاتپروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس  یا ستون والپست دیوار کاذب

هر محصولی که در شرکت ای جی وی ساخته می‌شود، یکسری ویژگی‌ها و مشخصات مختص به خود را دارد به شکلی که محصولات مشابه آن در سایر شرکت‌های تولیدی شاید همه این مشخصات را نداشته باشند. یکی از این محصولات منحصر به فرد استاد 50 (ستون والپست) دیوار کاذب است که ویژگی‌های آن بدین شرح میباشد.

  • از ورق گالوانیزه برای ساخت آن استفاده شده است.
  • قطر ستوان والپست 100 برابر با 6 دهم میل میباشد.
  • طول این سازه 3000 میلی متر است.
  • عرض محصول مد نظر برابر با 100 میلی متر است.
  • ابعاد بال آن 50 میلی متر است.
  • این محصول جزو تولیدات داخلی میباشد.
  • فروش سازه والپست 100 در شرکت ای جی وی به صورت شاخه ای میباشد.

مزیت‌های استفاده از پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس  یا ستون والپست چیست؟

هر محصولی که ساخته می‌شود، مسلما مزیت‌هایی به همراه دارد که باعث میشود در بازار جایگاه خود را پیدا کند. مزیت‌هایی که میتوان برای سازه ستون والپست 100 عنوان کرد عبارتند از:

  • وزن کمی دارد و به راحتی حمل میشود.
  • به واسطه جنس آن، طول عمر بالایی دارد.
  • جزو متریال‌های آماده است که سرعت اجرای کار را بالا میبرد.
  • استحکام دیوار و ساختمان را افزایش میدهد.
  • هم در دیوارها و هم برای اجرای دیوار کاذب میتوان از آن استفاده کرد.
  • به نسبت مزیت‌های زیادی که دارد قیمت آن مقرون به صرفه است.

قیمت خریدپروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس  یا ستون والپست چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار پرتکراری که مخاطبان در این باره می‌پرسند این است که قیمت پروفیل گالوانیزه Cشکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس  یا ستون والپست  دیوار کاذب چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نمیتوان رقم دقیقی برای آن اعلام کرد چرا که تعیین قیمت آن به عوامل مختلفی مثل کیفیت سازه، شرکت تولید کننده، برند محصول و... بستگی دارد. از آن گذشته در کشور ما نوسان قیمت وجود دارد.

 پس قیمت گذاری محصول برای طولانی مدت جواب نمیدهد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت‌ها، مراجعه به سایت شرکت ای جی وی یا تماس با کارشناسان فروش این مجموعه است. خرسندیم که تا انتهای مطالب ما را همراهی کردید. امیدواریم که رضایت کافی داشته باشید.

جنس :
گالوانیزه
ضخامت ورق:
6دهم
عرض :
10 سانت
طول:
300 سانت
بال :
4 سانت
فروش :
به صورت شاخه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...