پروفیل گاوانیزه U صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس :: گالوانیزه
  • ضخامت ورق:: 6 دهم
  • عرض :: 10 سانت
  • طول:: 400 سانتی متر
فروشنده فروشنده: www.ajvplus.com
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پروفیل گالوانیزه Uصفحات مسلح سیمانی ای پلاس نقش والپست افقی را داشته و در کف و سقف نصب میگردد تا تراز کف وسقف دیوار عمود با هم باشد.

محصولات مرتبط

پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف یکی از متریال‌هایی است که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد. حدود یک دهه گذشته ورود این محصول و متعلقات دیگر، به بازار رواج پیدا کرده است اما به سرعت توانست فروش خوبی در بازار داشته باشد چرا که مزیت‌های زیادی به همراه دارد. 

از این سازه هم برای سقف و هم برای کف استفاده میکنند و به نحوی آنها را تراز میکنند. و به طور کلی در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. در ادامه به بررسی و معرفی این محصول پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

به پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف 

طور کلی به متریال‌های مناسب برای زیرسازی در ساختمان‌های اسکلت فلزی یا بتنی که همراه با صفحات سیمانی الیاف‌دار به کار برده میشوند، پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقفمیگویند. البته این تنها کاربرد رانر نیست و در ساختمان‌هایی که با استفاده از متریال‌های فلزی، سبک‌سازی شده‌اند برای پوشش دادن بخش‌های مختلف مثل سقف و کف مورد استفاده قرار میگیرند. 

پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف همراه با نوع دیگری از سازه که والپست نامیده میشود، مونتاژ میشود که رانر به صورت افقی و استاد به شکلی عمودی اجرا میشود. به کار بردن این سازه همراه با متعلقات دیگر مثل استادها میتواند به طرز چشم گیری شدت تخریب زلزله یا طوفان را کاهش دهد.

پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف

پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف به نوع خاصی از پروفیل گفته میشود که شبیه به U انگلیسی است و نحوه مونتاژ آن در سقف یا کف به صورت افقی است. این محصول را در سازه‌های خشک و فلزی به کار میبرند و برای به کار بردن یا بهتر است بگوییم متصل کردن آن از ملزومات متناسب با آن مثل پیچ و میخهای مخصوص استفاده میکنند. 

عرض این نوع سازه به 100 میلی متر میرسد اما آن را در ابعاد دیگری با توجه به نیاز ساختمان می‌سازند. پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقفرا حتما باید همراه با استاد به کار برد اما استاد یک سازه باربر و  پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف یک سازه غیرباربر است. هدف کلی از به کار بردن این محصول تراز کردن سقف و کف محیط‌هایی است که سقف یا دیوار کاذب دارند.

مشخصات ساختاری پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف

پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف100 که به آن تراز کننده کف و سقف نیز گفته میشود، از سری محصولاتی است که در شرکت ای جی وی تولید شده و ویژگیهای خاص خود را دارد. جهت خرید پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف100لازم است قبل از هرچیزی با مشخصات این محصول آشنا شوید. از سری ویژگی‌های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در ساخت آن از ورق گالوانیزه استفاده شده است.
  • ضخامت این سازه برابر با 5 دهم میل میباشد.
  • طولپروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف 100 برابر با 4000 میلی متر است.
  • عرض این محصول 100 میلی متر است.
  • ابعاد بال آن به 25 میلی متر میرسد.
  • این محصول ساخت ایران بوده و جزو تولیدات داخلی محسوب میشود.
  • فروشپروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف  100 در مجموعه تولیدی ای جی وی به صورت شاخه ای میباشد.

مزیت‌ها و کاربردهای پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف  100

 پروفیل گالوانیزه صفحات مسلح ای پلاس یا تراز کننده کف و سقف جزو متریال‌های بسیار پرکاربردی است که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار میگیرد. دلیل آن هم این است که مزیت‌ها و کاربردهای خاص خود را به همراه دارد. از جمله این مزایا میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • به دلیل جنس خاصی که دارد در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد.
  • وزن کمی دارد و حمل آن آسان است.
  • در مدت زمان کوتاهی میتوان تعداد زیادی از آن را به کار برد چرا که متریال آماده است و ملزومات آن نیز در همین دسته هستند.
  • طول عمر زیادی دارد.
  • تا حد زیادی میتواند از خسارات ناشی از زلزله جلوگیری کند.
  • فشار بار را کاهش میدهد.
  • به نسبت مزیت‌های آن قیمت پائینی دارد.

سپاس از همراهی شما کاربران گرامی. امیدواریم که معرفی این سازه برایتان مفید بوده باشد.

پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس  هم مثل بسیاری از سازه‌های جدید است که در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه چنین سازه‌هایی طرفداران بیشتری دارند چرا که جزو متریال‌های آماده هستند و مزیت‌های زیادی دارند. یکی از مزیت‌های آن این است که سرعت اجرای عملیات را بالا می‌برد.

 در نتیجه در مدت زمان کوتاهی می‌توان بخش بزرگتری از کار را در پیش گرفت.پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس  به دلیل اینکه در جاهای مختلفی از ساختمان مثل کف و سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند، در نتیجه در ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شوند. در ادامه به معرفی این محصول پرداخته ایم. جهت خرید انواع پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاسچیست؟

به پروفیل‌هایی که شبیه به U انگلیسی هستند و در سازه‌های خشک یا فلزی ساختمان مثل سیمان یا نبشی به صورت افقی قرار می‌گیرند، پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس گفته می‌شود.پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که یکی از آنها پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس است. همانطور که از نام آن پیداست می‌توان فهمید که هم در سقف و هم برای کف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

از آن جایی که این سازه جزو متریال‌های آماده است، در نتیجه برای مونتاژ آن نیز باید متعلقات آماده مثل پیچ، میخ و موارد این چنینی به کار برد. جالب است بدانید که پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس در ساختمان سازی به عنوان راهنما برای سازه‌های عمودی مورد به کار برده می‌شوند.

کاربردها و مزیت‌های پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

هر محصولی که طراحی می‌شود قطعاً یکسری کاربردها دارد. این موضوع برای رانر نیز صدق می‌کند. از سری کاربردهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از این سازه هم می‌توان در سقف و هم در کف ساختمان استفاده کرد.
  • برای متصل کردن آن نیازی به مصالح خاصی نیست بلکه می‌توان رانر را با استفاده از پیچ یا میخ به سازه‌های دیگر مثل استاد نصب کرد.
  • این سازه می‌تواند مقاومت کلی ساختمان را در برابر حوادثی مثل زلزله بیشتر کند.
  • وزن کمی داشته و به راحتی حمل می‌شود.
  • سرعت انجام کارها را بالا می‌برد.

بررسی مشخصات پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

ویژگی‌های پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس به شرح زیر است.

  • از ورق گالوانیزه تولید شده است.
  • ضخامت آن 5 دهم میل است.
  • طول این محصول 4000 میلی متر می‌باشد.
  • عرض آن برابر با 100 میلی متر است.
  • ابعاد بال این سازه 25 میلی متر است.
  • ساخت ایران می‌باشد.
  • فروش هپروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس به صورت شاخه ای است.

سازه مورد استفاده همراه پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس

 پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس جزو سازه‌هایی است که آن را نمی‌توان به تنهایی به کار برد. به بیان دیگر اینکه استفاده آن به تنهایی کاربردی ندارد. برای به کار بردن این محصول در ساختمان علاوه بر اینکه به متعلقاتی مثل پیچ برای متصل شدن نیاز دارد بلکه سازه دیگری به نام پروفیل گالوانیزه Cشکل  نیز باید همراه با آن به کار برده شود. اگر به بخش‌های قبلی دقت کرده باشید می‌دانید که پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس به صورت افقی قرار می‌گیرد، سازه عمودی نیز که مکمل آن است به شکل عمودی به کار برده می‌شود. 

ابعاد  پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس و استاد با توجه باید یکدیگر باشد تا بتوان آن‌ها را به هم متصل کرد. به طور مثال اگراز  پروفیل گالوانیزه U شکل صفحات مسلح سیمانی ای پلاس 100 میلمتراستفاده میکنیم  باید از پروفیل گالوانیزه Cشکل با همراه آن استفاده کرد. خرسندیم از اینکه تا انتهای مطالب با ما همراه بودید. امیدواریم که معرفی این محصول برای شما مفید بوده باشد.

پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف از جمله متریال‌هایی است که امروزه همه باید حین ساخت و ساز از آن استفاده کنند. در گذشته متریال‌ها و مصالح در صنعت ساخت و ساز بسیار محدود بودند به شکلی که تقریباً در تمامی ساختمان‌ها چیزهای مشترکی استفاده می‌شد. هر چه زمان روبه جلو پیش می‌رود تولیدات بیشتر و جدیدتری از مصالح دیده می‌شود. که یکی از آنهاپروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف از جمله متریال‌هایی است که امروزه همه باید حین ساخت و ساز از آن استفاده کنند.

تعریف پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف

 به نوعی محصول خاص گفته می‌شود که در صنعت ساخت و ساز آن را به کار می‌برند. این سازه که به صورت افقی باید اجرا گردددر قسمت‌هایی از ساختمان در کف وسقف قرار داده می‌شود و برای متصل کردن آن از متریال‌های آماده دیگر مثل پیچ، میخ مخصوص و... استفاده می‌کنند. 

پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف باید همراه با محصول دیگری به نام والپست عمودی  به کار برده شود که هر دو آنها در ابعاد مختلف تولید می‌شوند. جالب است بدانید که ابعاد این دو باید مطابق هم باشد چرا که مکمل یکدیگر هستند، یکی به صورت عمودی و دیگری به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته و مونتاژ می‌شوند.

بررسی کامل پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف

 یکی از انواع پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف می‌باشد که در ساختمان به شکل افقی به کار برده می‌شود. این سازه که عرضی 100 میلی متری دارد از ورق گالوانیزه تولید می‌شود. هر ساختمانی که  پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف برای آن استفاده شده باشد استحکام چند برابر خواهد داشت. از این سازه به عنوان نوعی راهنما برای سازه والپست  نیز استفاده می‌کنند.  پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف را هم می‌توان برای سقف و هم برای کف به کار برد، مونتاژ آن نیز با پیچ و میخ‌های مخصوص است.

ویژگی‌های پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف

پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف در بسیاری از شرکت‌ها طراحی و تولید می‌شود اما این محصول در شرکت ای جی وی به صورت تخصصی ساخته می‌شود به شکلی که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • برای تولید آن از ورق گالوانیزه استفاده می‌کنند.
  • ضخامت این محصول برابر با 5 دهم میل است.
  • طول این سازه برابر با 4000 میلی متر می‌باشد.
  • عرض این نوع رانر 100 میلی متر است.
  • ابعاد بال آن 25 میلی متر می‌باشد.
  • محصول فوق در ایران طراحی و تولید می‌شود.
  • فروش این سازه در شرکت ای جی وی به صورت شاخه ای است.

مزیت‌های استفاده از پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف در ساخت و ساز 

هر محصول بلا استثنا مزیت‌های خاص خود را دارد، پروفیل گالوانیزه Uشکل صفحات مسلح سیمانی یا ترازکننده کف و سقف نیز ویژگی‌های مثبتی به همراه دارد. این مزیت‌ها باعث شده تا بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. در صورت بروز هرگونه سوال با کارشناسان ما در ارتباط باشید. از جمله ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جنس آن به گونه ای است که مانع از زنگ زدن، پوسیدگی، خوردگی یا خمیدگی می‌شود.
  • باعث استحکام هر چه بیشتر ساختمان خصوصاً هنگام وقوع زلزله یا بادهای شدید می‌شود.
  • به علت وزن کمی که دارد حمل آن آسان است.
  • جزو متریال‌های آماده است به همین دلیل روند اجرای کار را تسریع می‌بخشد.
  • با توجه به مزیت‌های زیادی که دارد قیمت آن منصفانه است.
  • طول عمر آن زیاد است.
جنس :
گالوانیزه
ضخامت ورق:
6 دهم
عرض :
10 سانت
طول:
400 سانتی متر
بال :
2 سانت
فروش:
به صورت شاخه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...