بایگانی نوشته‌ها


عایق سرما و گرما ای پلاس چیست؟

عایق سرما و گرما ای پلاس چیست؟

یکی از موضوعات مهمی که امروزه در ساختمان سازی مورد بررسی قرار می‌گیرد و به آن بسیار اهمیت داده می‌شود این است که دمای محیط را حفظ کرده و از ورود سرما یا گرما به آن جلوگیری کرد. اگر می‌خواهید بدانید عایق سرما و گرما ای پلاس چیست؟ پس مطالعه ادامه این مطالب را از دست ندهید چرا که خالی از لطف نیست.

اتصال سازه به سازه با صفحات مسلح سیمانی ای پلاس: ویژگی‌ها و مزایای استفاده

اتصال سازه به سازه با صفحات مسلح سیمانی ای پلاس: ویژگی‌ها و مزایای استفاده

اتصال سازه به سازه یکی از مراحل کلیدی در ساخت و ساز است که نقش بسیار مهمی در استحکام و پایداری پروژه دارد. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های این صفحات و نحوه استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت.

عایق جایگزین ایزوگام

عایق جایگزین ایزوگام

نانو در واقع یک مقیاس اندازه‌گیری است و نه یک ماده یا جسم، که برابر با یک میلیاردم متر است. در این مقاله به طور مفصل خواهیم فهمید چرا این نوع عایق جایگزین ایزوگام شده است و مزایای آن چیست؟ با ای جی وی همراه باشید.

عایق نانو پلیمری چیست؟

عایق نانو پلیمری چیست؟

عایق‌های نانو پلیمری یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های محافظت از سطوح در برابر رطوبت و مایعات هستند. این عایق‌ها با استفاده از نانوذرات، به ایجاد لایه‌ای مقاوم و نامرئی می‌پردازند که در صنایع مختلف، به ویژه ساختمان‌سازی، کاربرد گسترده‌ای دارند. در این مقاله قرار است بفهمیم عایق نانو پلیمری چیست؟ با ای جی وی همراه باشید.

چرا تایل آکوستیک؟

چرا تایل آکوستیک؟

از سری متریال‌های از پیش ساخته جدیدی که امروزه استفاده از آن بسیار توصیه می‌شود تایل آکوستیک است. اگر می‌خواهید بدانید که چرا تایل آکوستیک بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرد پس مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.

تفاوت آکواپنل و سمنت برد با گچبرگ

تفاوت آکواپنل و سمنت برد با گچبرگ

امروزه از متریال‌های از پیش ساخته در صنعت ساخت و ساز بسیار استفاده می‌شود چرا که مزیت‌های زیادی به همراه دارند. در ادامه به تفاوت آکواپنل و سمنت برد با گچبرگ پرداخته‌ایم پس مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.

قیمت فروش آکواپنل

قیمت فروش آکواپنل

آکواپنل از جمله متریال‌هایی است که به صورت پیش ساخته آن را تولید می‌کنند و در بخش‌های مختلفی از ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول و قیمت فروش آکواپنل مطالعه ادامه مطالب را از دست ندهید.

خرید صفحات مسلح سیمانی

خرید صفحات مسلح سیمانی

امروزه استفاده از متریال‌ها و محصولات پیش ساخته در صنعت ساخت و ساز بسیار رواج پیدا کرده، چرا که مزیت‌های زیادی به همراه دارند. این صفحات از پیش ساخته را می‌توان در ابعاد و ضخامت‌های متنوع ثبت سفارش کرد و برای فضاهای مختلف به کار برد. با ما همراه باشید چرا که راجع به این محصولات و خرید صفحات مسلح سیمانی توضیحات لازم را ارائه کرده‌ایم.

درباره‌ ای پلاس

ای پلاس زیر مجموعه هلدینگ تحقیقاتی و توسعه پیگاژ بوده و در زمینه صفحات مسلح سیمانی و مصرف این صفحات و کاربرد آنها به صورت بنیادین با توجه به اقلیم پهناور ایران نحقیقات نموده و در سدد توسعه و ایجاد فرهنگ اصولی و مناسب در خصوص استفاده این صفحات در صنعت ساخت و ساز میباشد.
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
برچسب‌ها
موردی وجود ندارد.